Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    de enige band die ik heb met Torhout is dat ik er woon en graag dan nog. Voor mijn part vindt iedereen dat gerust een rotstad
    Dus lachen met tolereer ik zeker 't kan me dus geen haar schelen hoeveel beter Torhout dan een andere is
    "we hadden werk genoeg" -> brandweer?
    TOEROET
    Neenee, er is totaal niks mis met torhout! Zijt daar maar zeker van hoor mensen (Ik ga daar naar school )

Comment

• Ongeval in Londen

Comment

• Oei

Nora!

Comment

• Nora!

Comment

• Nora!

Comment

• Hoe vaak nog mannen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Hoe vaak nog mannen
                Ja, Brams foto's zijn populair!

Comment

• @ Gene: bedankt om de foto's met ons te willen delen maar het is al de 3de keer dat ze gepost worden

Comment

• en dat ongeval zelf is al redelijk lang geleden dacht ik ... maar soit.
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Was dat hier dat ik die foto's van die lambo gezien heb met die man erin die levend verbrand is ? Ik vind ze niet direct terug?

Comment

• griezelig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                          @ Gene: bedankt om de foto's met ons te willen delen maar het is al de 3de keer dat ze gepost worden
                          Idd, is al een super oud ongeval dat dateert van in het voorjaar... wat niet wil zeggen dat ze niet goed zijn...

Comment

• Toeme, en ik dacht dat er weer ééntje minder was om ons te pesten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                              Ongeval in Londen

zot ongeval Matthi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                aja, zou kunnen, die foto is van mijn zus op de PC.

Kzal sebiet es vragen of ze er iets meer van weet.
                                Bedankt ,maar op die andere foto's lag er nog geen laken op die man !Echt triestig voor die man!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                  Ongeval in Londen

"This ain't a scene..."

Comment

• Sorry voor kwaliteit is met gsm genomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      echt he

Net zoals Alex rare dingen aantrekt (letterlijk en figuurlijk)

ah, ik wist niet dat je aangetrokken was tot mij ?
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                        Waarschijnlijk zijn wiel volledig naar links laten staan en dan enen tegen gereden.
                                        de vader van mijn vriendin heeft dat eens voorgehad .. auto was een paar maand oud en hij vergat op een avond dat zijn auto nog op straat stond en niet in de garage ... wel pijnlijk als dan just diene nacht zoiets gebeurt
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                        X