In Zellik is een autopomp van brandweer Asse tijdens een uitruk van een brug gereden, balans: 2 doden...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenIn Zellik is een autopomp van brandweer Asse tijdens een uitruk van een brug gereden, balans: 2 doden...
De balans:
- 1 dodelijk slachtoffer, overleden terplaatse
- 1 slachtoffer in levensgevaar
- 1 slachtoffer met zware verwondingen
- 2 slachtoffers met verwondingen
Namens mezelf en de VZW First-Response wil ik hierbij trouwens m'n oprecht medeleven uiten aan de families, collega's, vrienden & kennissen van de slachtoffers. Veel sterkte bij het verwerken van dit trauma.
Omdat beelden nu helaas meer zeggen dan woorden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenVolgens de laatste berichten vanuit Brandweer Asse zou er -gelukkig- slechts 1 dodelijk slachtoffer bevestigd zijn terwijl 4 anderen gewond raakten.
De balans:
Namens mezelf en de VZW First-Response wil ik hierbij trouwens m'n oprecht medeleven uiten aan de families, collega's, vrienden & kennissen van de slachtoffers. Veel sterkte bij het verwerken van dit trauma.
Moet verschrikkelijk zijn om als hulpverlener je vrienden en collega's te moeten bevrijden, uit je "eigen" voertuig te ontzetten...
Mijn oprecht medeleven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichteneen heavy accident gebeurt aan't station in Tienen.
Ne ford focus heeft met zijne linkerkant ne geparkeerde auto geramt.
8 auto's verderdoor getoekt tegeneen en de focus stond dwars over de baan
Comment
-
Geloof me, ik heb hier 1 keertje in de straat (nog niet zo gek lang geleden) nog 'n accident gezien, twee wagens perte-total, ene uitgebrand en ontploft, chaufeur ongedeerd. Passagier waren ze aan het reanimeren, echt geen leuk zicht hoor, ik stond er op een meter vanaf. Ondertussen al 20 min verstreken alvorens ambulance of brandweer, uiteindelijk brandweer,daarna ambulance.... direct 'n perimeter en een wit doek. 2 uur later het parket erbij en de boel was opgekuist. De dag derna zat het lijk (na een rituele wassing) al in het vliegtuig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMa unk, kunnen die nie rijden daar in Tienen? Jij post hier iedere week ongeveer 1 of 2 ongevallen, ik kom dat dus nooit tegen hé!
Echt he
Jarno zou voor het nieuws moeten gaan werken ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenVolgens de laatste berichten vanuit Brandweer Asse zou er -gelukkig- slechts 1 dodelijk slachtoffer bevestigd zijn terwijl 4 anderen gewond raakten.
De balans:
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenWat is het verhaal hier achter ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMa unk, kunnen die nie rijden daar in Tienen? Jij post hier iedere week ongeveer 1 of 2 ongevallen, ik kom dat dus nooit tegen hé!
in Tienen rijden ze vaak gelijk zotten, maar dat zal overal wel zo zijn.
Nu is de markt en omliggende straten afgesloten omwillen van de kermis.
gevolg => veel zatlappen die met hun zatte broek in de goot liggen of ergens tegenrijden zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEcht he
Jarno zou voor het nieuws moeten gaan werken ofzo
is tegenwoordig zowat 3x/week dat ik ongevallen zie.
bah.
ik begin er kalmer en kalmer door te rijden.
kuch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk BerichtenTienen = geschifte boel.
is tegenwoordig zowat 3x/week dat ik ongevallen zie.
bah.
ik begin er kalmer en kalmer door te rijden.
kuch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtengevolg => veel zatlappen die met hun zatte broek in de goot liggen of ergens tegenrijden zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenTienen is een rare stad.
Kaiser Chief werkt in Tienen!
Comment
-
3 weken geleden is er in Mariekerke ook een zwaar autoongeval gebeur rond 5 u 's morgens. Een vrouw reed naar haar werk en ze werd gegrepen door een 4x4 die op die baan weeral eens te snel reed. Balans: pert-total en ze hebben de machines van de vrouw afgekoppeld, ze was hersendood. Op zeven jaar tijd is dat het 2'de dodelijke ongeval op die baan. Vorige keer was het een kindje van enkele maanden oud.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenkoprol ofzo ?
Dat ik het niet weet, ik kom ze enkel tegen
Staan bij Belcar in Aartselaar waar ik op wekelijkse basis wel een bezoekje breng aan het wrakkenpark. Staan er soms écht erge bij.
Comment
Comment