Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk Berichten
    Welk merk is die eerste auto, die "witte", doet mij langs achter denken aan een Volvo S60. De andere is duidelijk een VW (golf/polo).
    Eerste lijkt mij een S60
    tweede lijkt mij een Golf IV
    Derde is te moeiljk om te zien, type berlingo ofzo?
    KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk Berichten
      Welk merk is die eerste auto, die "witte", doet mij langs achter denken aan een Volvo S60. De andere is duidelijk een VW (golf/polo).
      de eerste is een Volvo S60, tweede is een Golf IV en de derde een Berlingo / Partner denk ik

Comment

• Ik hoorde het nog net op het nieuws of ik zat ook in de fille. Dan maar van kortrijk naar Brugge en van Brugge naar Gent gereden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
          Ja mannekes...ik passeer daar een kwartier later normaal gezien, ben blij dat 'k dat niet voor ogen heb moeten zien, zo'n mastodont die ineens afkomt en 4 auto's die exploderen...brrrr!!
          Idem, kom daar ook dikwijls voorbij. Die willekeur is vreselijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
            Eerste lijkt mij een S60
            tweede lijkt mij een Golf IV
            Derde is te moeiljk om te zien, type berlingo ofzo?
            Ik dacht aan Espace of Yaris Verso... hij is precies breder onder de raamlijn.

Zot accident, echt erg.

Comment

• zou het geen atos zijn?

Comment

• 3° was een espace van de huidige generatie...
                saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                Porsche 993 (1994)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                  Precies of je kan nog iets doen bij een klapband.
                  als de band opeens springt, kan dat systeem toch geen reactie sturen?
                  als hij stilletjes leegloopt ja, dan meet het drukverschil op.
                  Maar een klapband gaat zo snel....
                  Een vrachtwagen die meerdere assen heeft kan je bij een klapband onder controle houden. Maar dan moet je wel je twee handen op het stuur hebben en al je kracht gebruiken. De meesten echter rijden met 1 losse pols...

Verschrikkelijk ongeval op de E17.
                  Verlies zo maar eens een dierbare.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                    Een vrachtwagen die meerdere assen heeft kan je bij een klapband onder controle houden. Maar dan moet je wel je twee handen op het stuur hebben en al je kracht gebruiken. De meesten echter rijden met 1 losse pols...

Verschrikkelijk ongeval op de E17.
                    Verlies zo maar eens een dierbare.
                    Bij mijn weten was het een band van de trekker.
                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                      Bij mijn weten was het een band van de trekker.
                      Als je dan pech hebt, is het een band van de voorste as, de stuuras dus. Dan moet het ook nog lukken om het voertuig onder controle te houden, maar inderdaad, je zal wel alle kracht moeten gebruiken die je in huis hebt. Als het een band van de achterste as(sen) is die springt, is het een pak gemakkelijker, omdat ze tegenwoordig toch nog allemaal met dubbele banden rijden vanachter. Het is in ieder geval niet te onderschatten!

Comment

• Vandaag een project rond de verkeersveiligheid gehad:
                        (ik was mijn fototoestel vergeten dus het zijn maar GSMfoto's...)

auto (gets ofzo?) getest door EuroNCAP:

Comment

• Wagen vanop een afstand van 15 meter op een boomstam laten vallen.

Voor:

tijdens:

na:
                          Last edited by ; 25/10/2007, 21:19.

Comment

• Na is niet zichtbaar, was het zo erg?

Comment

• Tedoeme, dien na werkt just niet

Comment

• na zie ik niet , wat is het doel van de wagen vanop 15 meter te laten vallen? Ongevallen zijn ihmo moeilijk te simuleren aangezien elke ongeval anders is qua situatie.

Comment

• Bijbehorend filmpje:

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                    Na is niet zichtbaar, was het zo erg?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                                    Tedoeme, dien na werkt just niet
                                    Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                    na zie ik niet , wat is het doel van de wagen vanop 15 meter te laten vallen? Ongevallen zijn ihmo moeilijk te simuleren aangezien elke ongeval anders is qua situatie.
                                    Aangepast

Comment

• Dubbel geplooid

Comment

• Ik blijf ervan versteld staan dat zo'n boom zo stevig is.

Ze hebben ook een Peugeot 305 opengekipt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten
                                          Bijbehorend filmpje:

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                          Wat is hier de bedoeling van?

Comment

Working...
                                          X