Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Laten zien dat je best niet zijdelings van een afgrond valt, want als je op een boom terecht komt zie je er zo uit

Comment

• na de RS6 nu ook de A8

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• en met lpg

Comment

• Ik vraag me af of de eigenaar deze keer ook zelf de hulpdiensten heeft kunnen verwittigen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichten
            Wat is hier de bedoeling van?
            Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            Laten zien dat je best niet zijdelings van een afgrond valt, want als je op een boom terecht komt zie je er zo uit
            lol

het kwam overeen met een crash van ong 60 km/u.
            Dus als je uit de bocht gaat tegen 60km/u en zijdelings een boom raakt, er van je wagen niet veel overschiet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten
              lol

het kwam overeen met een crash van ong 60 km/u.
              Dus als je uit de bocht gaat tegen 60km/u en zijdelings een boom raakt, er van je wagen niet veel overschiet
              Is niet echt realistisch omdat de wagen in kwestie zal rondtollen, ipv loodrecht op een boom schuiven tegen om het even welke snelheid. En als er dus een hoek tersprake komt (een hoek die afwijkt van loodrecht), dan is de kracht direct veel kleiner.

Comment

• foto's

is er hier iemand die weet waar men ergens op het net de beruchte foto's van dokter beaucourt kan bezichtigen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dentim Bekijk Berichten
                  is er hier iemand die weet waar men ergens op het net de beruchte foto's van dokter beaucourt kan bezichtigen?
                  Hier is de post waar de link al eerder werd gepost.

Wees wel gewaarschuwd. Deze foto's zijn niet geschikt voor gevoelige kijkers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                    Hier is de post waar de link al eerder werd gepost.

Wees wel gewaarschuwd. Deze foto's zijn niet geschikt voor gevoelige kijkers.
                    Zo vreselijk dat het bijna niet meer echt lijkt

Comment

• die open been

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                        die open been
                        Die spookrijder uit dat ene topic mag van mij gerust even met zo'n taferelen geconfronteerd worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                          Die spookrijder uit dat ene topic mag van mij gerust even met zo'n taferelen geconfronteerd worden.
                          fak zijn wel harde beelden maar denk niet dat het véél mensen afschrikt (alé mij schrikt het toch niet af )

Comment

fak zijn wel harde beelden maar denk niet dat het véél mensen afschrikt (alé mij schrikt het toch niet af )
                            Op beeld mss niet, wacht maar tot je in die zaal staat of als ze zo iemand uit 'n wrak halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                              Op beeld mss niet, wacht maar tot je in die zaal staat of als ze zo iemand uit 'n wrak halen.
                              ja dat is een andere zaak.

Comment

ja dat is een andere zaak.
                                Nja, hij zal er waarschijnlijk wel met 1 of andere lichte straf vanafkomen, as usual

Comment

• een paar posts later stond nog een link. daar waren nog ergere beelden te zien.
                                  platgereden door een bus,....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                    een paar posts later stond nog een link. daar waren nog ergere beelden te zien.
                                    platgereden door een bus,....
                                    show me

Comment

• niet kijken als je juist aan het eten bent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                        http://www.autoforum.be/showpost.php...&postcount=278
                                        niet kijken als je juist aan het eten bent.
                                        Gruwelijk, dat gezicht plus 'n deel van de bovenkant van dat lijf is precies rubber , als 'n masker.

Comment

• Idd, heb ze ook gezien al deed het me op foto's zeer weinig Ik had wel het gedacht van: zo wil ik er later niet bij liggen met een open been ofzo.
                                          Foto's van mensen die nog in de auto zitten waarvan je niet echt de verwondingen ziet maken meer indruk op me omdat het 'natuurlijker' lijkt dan tegenover de onherkenbare hompen vlees

Comment

Working...
                                          X