Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Laten zien dat je best niet zijdelings van een afgrond valt, want als je op een boom terecht komt zie je er zo uit
lol
het kwam overeen met een crash van ong 60 km/u.
Dus als je uit de bocht gaat tegen 60km/u en zijdelings een boom raakt, er van je wagen niet veel overschiet
het kwam overeen met een crash van ong 60 km/u.
Dus als je uit de bocht gaat tegen 60km/u en zijdelings een boom raakt, er van je wagen niet veel overschiet
Is niet echt realistisch omdat de wagen in kwestie zal rondtollen, ipv loodrecht op een boom schuiven tegen om het even welke snelheid. En als er dus een hoek tersprake komt (een hoek die afwijkt van loodrecht), dan is de kracht direct veel kleiner.
Idd, heb ze ook gezien al deed het me op foto's zeer weinig Ik had wel het gedacht van: zo wil ik er later niet bij liggen met een open been ofzo.
Foto's van mensen die nog in de auto zitten waarvan je niet echt de verwondingen ziet maken meer indruk op me omdat het 'natuurlijker' lijkt dan tegenover de onherkenbare hompen vlees
Comment