Laten zien dat je best niet zijdelings van een afgrond valt, want als je op een boom terecht komt zie je er zo uit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk BerichtenWat is hier de bedoeling van?Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenLaten zien dat je best niet zijdelings van een afgrond valt, want als je op een boom terecht komt zie je er zo uit
het kwam overeen met een crash van ong 60 km/u.
Dus als je uit de bocht gaat tegen 60km/u en zijdelings een boom raakt, er van je wagen niet veel overschiet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichtenlol
het kwam overeen met een crash van ong 60 km/u.
Dus als je uit de bocht gaat tegen 60km/u en zijdelings een boom raakt, er van je wagen niet veel overschiet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dentim Bekijk Berichtenis er hier iemand die weet waar men ergens op het net de beruchte foto's van dokter beaucourt kan bezichtigen?
Wees wel gewaarschuwd. Deze foto's zijn niet geschikt voor gevoelige kijkers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenHier is de post waar de link al eerder werd gepost.
Wees wel gewaarschuwd. Deze foto's zijn niet geschikt voor gevoelige kijkers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtendie open been
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDie spookrijder uit dat ene topic mag van mij gerust even met zo'n taferelen geconfronteerd worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenfak zijn wel harde beelden maar denk niet dat het véél mensen afschrikt (alé mij schrikt het toch niet af )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenOp beeld mss niet, wacht maar tot je in die zaal staat of als ze zo iemand uit 'n wrak halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenja dat is een andere zaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichteneen paar posts later stond nog een link. daar waren nog ergere beelden te zien.
platgereden door een bus,....
Comment
-
niet kijken als je juist aan het eten bent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenhttp://www.autoforum.be/showpost.php...&postcount=278
niet kijken als je juist aan het eten bent.
Comment
-
Idd, heb ze ook gezien al deed het me op foto's zeer weinig Ik had wel het gedacht van: zo wil ik er later niet bij liggen met een open been ofzo.
Foto's van mensen die nog in de auto zitten waarvan je niet echt de verwondingen ziet maken meer indruk op me omdat het 'natuurlijker' lijkt dan tegenover de onherkenbare hompen vlees
Comment
Comment