Oorspronkelijk geplaatst door borza
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
die heeft wel chance dat het regent zodat zijn plateau nat is en dat de wagen op grind staat, anders zou hij met zijn winchke serieus brielen. Jammer voor de onderkant rechts achteraan de wagen natuurlijk.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtendie heeft wel chance dat het regent zodat zijn plateau nat is en dat de wagen op grind staat, anders zou hij met zijn winchke serieus brielen. Jammer voor de onderkant rechts achteraan de wagen natuurlijk.
Ik zag ik op tv in een program dat er wat mensen lastig deden en niet uit hun auto wouden komen (auto moest gesleept worden op bevel van politie)
In de auto zaten 4 man en auto stond in 1ste versnelling
Hup...kabel eraan en voor dat je het wist stond die auto op depanneur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichten(van de brug) http://nl.youtube.com/watch?v=jVQI7TWZfVU
(zelfmoord) http://nl.youtube.com/watch?v=jVQI7TWZfVU
wel grappig:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDie winckes zijn wel sterk denk ik
Ik zag ik op tv in een program dat er wat mensen lastig deden en niet uit hun auto wouden komen (auto moest gesleept worden op bevel van politie)
In de auto zaten 4 man en auto stond in 1ste versnelling
Hup...kabel eraan en voor dat je het wist stond die auto op depanneur.
Maar echt professioneel is het niet.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichtencopy-paste vergissinkje
(zelfmoord) http://nl.youtube.com/watch?v=OnVJWPqPd5c
grappig: http://nl.youtube.com/watch?v=HXK0MVGgST8
Comment
-
Hoe kook ik een vos in een BMW?
Een Duitse BMW rijder is het gelukt om een vos aan te rijden, die via zn grill in het motorgedeelte terecht kwam. Voor de vegetariers en gevoelige kijkers: er komt wat bloed aan te pas, maar het is geen horror. Hoe zou die garagist gereageerd hebben die dat moet oplossen? Eigenlijk wel straf...Bijgevoegde Bestandeni 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenEen Duitse BMW rijder is het gelukt om een vos aan te rijden, die via zn grill in het motorgedeelte terecht kwam. Voor de vegetariers en gevoelige kijkers: er komt wat bloed aan te pas, maar het is geen horror. Hoe zou die garagist gereageerd hebben die dat moet oplossen? Eigenlijk wel straf...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenEen Duitse BMW rijder is het gelukt om een vos aan te rijden, die via zn grill in het motorgedeelte terecht kwam. Voor de vegetariers en gevoelige kijkers: er komt wat bloed aan te pas, maar het is geen horror. Hoe zou die garagist gereageerd hebben die dat moet oplossen? Eigenlijk wel straf...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichtenmoeilijk te geloven dat het echt gebeurd is.
Everzwijn zat/lag naast de chauffeur, zo ook het motorblok.
PT reed 120 - 130 in de afdaling nabij baraque fraiture. Dit is zeer zeker mogelijk
Wat houd die vos tegen? Een plastic grilleke? c'est tout....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenIk ben getuige geweest van een aanrijding tussen everzwijn en PT Cruiser.
Everzwijn zat/lag naast de chauffeur, zo ook het motorblok.
PT reed 120 - 130 in de afdaling nabij baraque fraiture. Dit is zeer zeker mogelijk
Wat houd die vos tegen? Een plastic grilleke? c'est tout....
maar je ziet het ook niet elke dag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk BerichtenNiet dat ik het niet geloof, hoor,
maar je ziet het ook niet elke dag
Comment
-
Als je al ziet wat een kip met je wagen kan aanrichten.
Last edited by McClane; 12/11/2007, 22:53.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
gelezen op autogespot.comCrashed exotics for sale
Dillema: Je wilt een exclusieve en snelle auto kopen maar je hebt niet genoeg geld. Wat doe je dan? Sparen? Nee! Er zijn helaas eigenaren in deze wereld die het voor elkaar krijgen de mooiste exotics te crashen. Velen laten hem repareren, sommigen willen de auto meteen kwijt en dus zetten ze hem te koop. Wat je er aan hebt? Je kan hem gebruiken als tuindecoratie, als de motor het nog doet kan je naar het geluid luisteren, je kan hem zelf laten maken, noem maar op. De clou hiervan? Heb je geen geld voor een exotic, koop een gecrashte exotic!
Op het internet vonden we de dikste gecrashte exotics. Kies er maar één (of meer) uit en laat ze hierheen verschepen. Succes met uitkiezen!
Rolls-Royce Phantom - $170.000
Rolls-Royce Phantom - $134.000
Porsche Carrera GT - $220.000
Porsche Carrera GT - $162.000
Lamborghini Murciélago - $227.000
Dodge Viper SRT-10 - $28.750
Dodge Viper SRT-10 - $24.300
Mercedes-Benz SLR McLaren - $175.000
Ford GT - $90.500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenLol ik kan zelfs zo"n wrak niet betalen
Comment
Comment