Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichten
    Zou je? Het is Lefortovo tunnel in Moskou. Als je weet dat er daar bijna dagelijks ongevallen gebeuren door de hoge snelheden.
    Volgens mij gooien ze hem express weg.

zie hier: http://nl.youtube.com/watch?v=6fLW3OiH8OQ
    man man daar zitten toch een paar sukkelaars tussen die niet met nen auto zouden mogen rijden

Comment

• een brug stond in de weg

Comment

• die heeft wel chance dat het regent zodat zijn plateau nat is en dat de wagen op grind staat, anders zou hij met zijn winchke serieus brielen. Jammer voor de onderkant rechts achteraan de wagen natuurlijk.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
          die heeft wel chance dat het regent zodat zijn plateau nat is en dat de wagen op grind staat, anders zou hij met zijn winchke serieus brielen. Jammer voor de onderkant rechts achteraan de wagen natuurlijk.
          Die winckes zijn wel sterk denk ik

Ik zag ik op tv in een program dat er wat mensen lastig deden en niet uit hun auto wouden komen (auto moest gesleept worden op bevel van politie)

In de auto zaten 4 man en auto stond in 1ste versnelling
          Hup...kabel eraan en voor dat je het wist stond die auto op depanneur.

Comment

Ge ziet dat die enen als een speer vertrekt aan het groene licht ... als die gelijk met die anderen zou hebben vertrokken, aan een gezapige snelheid, was er niks gebeurd. Die dwarsrijders die ziet die ganse bende nog op een redelijke afstand, en denkt dus : ik kan er nog door ... alhoewel die gast zeker door het rood zal gereden hebben, en dus eigenlijk is het 100% zijn fout ... edoch

Comment

• copy-paste vergissinkje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                Die winckes zijn wel sterk denk ik

Ik zag ik op tv in een program dat er wat mensen lastig deden en niet uit hun auto wouden komen (auto moest gesleept worden op bevel van politie)

In de auto zaten 4 man en auto stond in 1ste versnelling
                Hup...kabel eraan en voor dat je het wist stond die auto op depanneur.
                Ik heb zo eens zelf een Wrangler op een plateau getrokken. 4x4 en in vitesse, niks grind of aarde, op de asfalt. We hadden wel jerrycans water bij
                Maar echt professioneel is het niet.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                  copy-paste vergissinkje
                  idd,
                  (zelfmoord) http://nl.youtube.com/watch?v=OnVJWPqPd5c

grappig: http://nl.youtube.com/watch?v=HXK0MVGgST8

Comment

• Hoe kook ik een vos in een BMW?

Een Duitse BMW rijder is het gelukt om een vos aan te rijden, die via zn grill in het motorgedeelte terecht kwam. Voor de vegetariers en gevoelige kijkers: er komt wat bloed aan te pas, maar het is geen horror. Hoe zou die garagist gereageerd hebben die dat moet oplossen? Eigenlijk wel straf...
                    Bijgevoegde Bestanden
                    i 1 2 1/2 6

Comment

lol heb de video paar keer bekeken voor ik zag wat er gebeurd was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                        Een Duitse BMW rijder is het gelukt om een vos aan te rijden, die via zn grill in het motorgedeelte terecht kwam. Voor de vegetariers en gevoelige kijkers: er komt wat bloed aan te pas, maar het is geen horror. Hoe zou die garagist gereageerd hebben die dat moet oplossen? Eigenlijk wel straf...
                        damn,wat een schade

Comment

moeilijk te geloven dat het echt gebeurd is.

Comment

Ge ziet het verschil van klasse tussen BMWrijders en andere merkenrijders éh, toen mijn Minike vroeger buiten stond (in de jaren '60) legde ik in de winter een deken over de motor om 's morgens wat beter te starten (deed dit tot ik eens vergat van ze weg te nemen, gelukkig op ne zondagmorgen en ik maar een km of 2 moest rijden maar het begon toch al te stinken), BMWrijders die 'draperen' daar direct ne pelsemantel over zie ik...

Comment

moeilijk te geloven dat het echt gebeurd is.
                              Ik ben getuige geweest van een aanrijding tussen everzwijn en PT Cruiser.

Everzwijn zat/lag naast de chauffeur, zo ook het motorblok.

PT reed 120 - 130 in de afdaling nabij baraque fraiture. Dit is zeer zeker mogelijk

Wat houd die vos tegen? Een plastic grilleke? c'est tout....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                                Ik ben getuige geweest van een aanrijding tussen everzwijn en PT Cruiser.

Everzwijn zat/lag naast de chauffeur, zo ook het motorblok.

PT reed 120 - 130 in de afdaling nabij baraque fraiture. Dit is zeer zeker mogelijk

Wat houd die vos tegen? Een plastic grilleke? c'est tout....
                                Niet dat ik het niet geloof, hoor,
                                maar je ziet het ook niet elke dag

Comment

Niet dat ik het niet geloof, hoor,
                                  maar je ziet het ook niet elke dag
                                  Dát, waarde borzak, is een feit

Comment

• Als je al ziet wat een kip met je wagen kan aanrichten.

Last edited by McClane; 12/11/2007, 22:53.
                                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• gelezen op autogespot.com
                                      Crashed exotics for sale

Dillema: Je wilt een exclusieve en snelle auto kopen maar je hebt niet genoeg geld. Wat doe je dan? Sparen? Nee! Er zijn helaas eigenaren in deze wereld die het voor elkaar krijgen de mooiste exotics te crashen. Velen laten hem repareren, sommigen willen de auto meteen kwijt en dus zetten ze hem te koop. Wat je er aan hebt? Je kan hem gebruiken als tuindecoratie, als de motor het nog doet kan je naar het geluid luisteren, je kan hem zelf laten maken, noem maar op. De clou hiervan? Heb je geen geld voor een exotic, koop een gecrashte exotic!

Op het internet vonden we de dikste gecrashte exotics. Kies er maar één (of meer) uit en laat ze hierheen verschepen. Succes met uitkiezen!

Rolls-Royce Phantom - $170.000

Rolls-Royce Phantom - $134.000

Porsche Carrera GT - $220.000

Porsche Carrera GT - $162.000

Lamborghini Murciélago - $227.000

Dodge Viper SRT-10 - $28.750

Dodge Viper SRT-10 - $24.300

Mercedes-Benz SLR McLaren - $175.000

Ford GT - $90.500

Comment

• Lol ik kan zelfs zo"n wrak niet betalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          Lol ik kan zelfs zo"n wrak niet betalen
                                          misschien vier wielen en een stuur van Carrera

Comment

Working...
                                          X