Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• was inderdaad een vos, geen hert.

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• nu hoor ik iedereen al afkomen "dat is normaal het is een opel"
      maar het is wel de eerste die ik gecrascht zie en ze zijn al een tijdje op de markt

het blijft spijtig natuurlijk
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
        nu hoor ik iedereen al afkomen "dat is normaal het is een opel"
        maar het is wel de eerste die ik gecrascht zie en ze zijn al een tijdje op de markt

het blijft spijtig natuurlijk
        gdv zo'n mooie opc naar de kl*ten. btw ik heb dezen topic is helemaal doorbladert, zware accidenten derbij ze... so sad

Comment

• Die volvo die een paar dagen geleden tegen 185 achter in een vrachtwagen geknald is blijkt een oude ploegmaat van mij te zijn.

Was wel ff schrikken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Die volvo die een paar dagen geleden tegen 185 achter in een vrachtwagen geknald is blijkt een oude ploegmaat van mij te zijn.

Was wel ff schrikken...
            so sad... je mag dan nog zo verantwoordt als wat rijden, niet iedereen is zo... er zijn nog gekken. neem dit voorval van een neef van men beste kameraad.

Die neef is f16 piloot en rijdt met een dikke wagen tegen 150 p/u op een gewestweg. hij krijgt een sms, bekijkt zijn gsm, tegelijkertijd volgt er een lichte bocht. hij gaat rechtdoor en zijn wagen worden herdoopt tot een sardienenblikje. Is ondertussen weken geleden gebeurt, de man ligt nog steeds in coma en als die eruit komt is die achterlijk gehandicapt....

Het ergste van al is en daar maak ik me zo kwaad in, is dat er in die bocht een meisje van 14 jaar aan het fietsen was. Op een paar centimeter na heeft hij die gemist... maar het had vele gruwelijker kunnen uitdraaien....
            Last edited by ; 22/11/2007, 04:00.

Comment

• auwtsj!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                  Je ziet vrij veel gecrashte R8's vind ik
                  zeker als je ziet hoe dat ze rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichten
                    zeker als je ziet hoe dat ze rijden
                    Ziet er nummerplaten uit van een Oost-Europees land. Iemand met zo'n wagen = mafia = mag alles.
                    AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                      Ziet er nummerplaten uit van een Oost-Europees land. Iemand met zo'n wagen = mafia = mag alles.
                      van kortzichtigheid gesproken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                        van kortzichtigheid gesproken
                        Rij eens rond in die landen

Dan zijn de "wannes-stoten" (om het beestje een naam te geven) maar gewone, dagelijkse ritjes hoor...

Comment

Dat is Rusland,
                          En als je ziet hoeveel dure auto's daar rijden dan is de helft van Moskou maffia volgens jou.

BTW in Moskou zijn er meer dan 100 000 miljonairs, volgens laatste statistieken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Rij eens rond in die landen

Dan zijn de "wannes-stoten" (om het beestje een naam te geven) maar gewone, dagelijkse ritjes hoor...
                            idd man,ik heb zelfs één keer meegemaakt in Iran dat er een vrachtwagen op de linkerrijstrook effe achteruit aan het rijden was op de ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichten
                              Dat is Rusland,
                              En als je ziet hoeveel dure auto's daar rijden dan is de helft van Moskou maffia volgens jou.

BTW in Moskou zijn er meer dan 100 000 miljonairs, volgens laatste statistieken.
                              Dure wagens, t'zou kunnen, jij hebt er blijkbaar al geweest. Maar hoe oud zijn die dure auto's. Het is klassiek dat een MB s-klasse, BMW 7, ... van 5 jaar oud rechtstreeks naar Rusland gaat. t'Ja het zijn mooie en (het waren) dure wagens ....

Het is natuurlijk andere koek wanneer ne Rus met een AUDI R8 rijdt.
                              AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Dure wagens, t'zou kunnen, jij hebt er blijkbaar al geweest. Maar hoe oud zijn die dure auto's. Het is klassiek dat een MB s-klasse, BMW 7, ... van 5 jaar oud rechtstreeks naar Rusland gaat. t'Ja het zijn mooie en (het waren) dure wagens ....

Het is natuurlijk andere koek wanneer ne Rus met een AUDI R8 rijdt.
                                jij leeft in een fantasie wereld man,zelfs in landen als Marokko zie je Carrera GT's rondrijden.Wat ik van de zomer aan auto's heb gezien in Bulgarije ben ik nog nooit in Belgie in al die jaren tegengekomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  jij leeft in een fantasie wereld man,zelfs in landen als Marokko zie je Carrera GT's rondrijden.Wat ik van de zomer aan auto's heb gezien in Bulgarije ben ik nog nooit in Belgie in al die jaren tegengekomen
                                  bulgarije, marokko, iran... in wa voor landen komt gij eigenlijk allemaal

Comment

• de wereld is groter dan deurne-zuid.

Comment

• kijk hoe deze aap een porsche gt3 weet te verkloten

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                        de wereld is groter dan deurne-zuid.
                                        frankie... ik woon mss wel in deurne (noord) dat betekent niet dat ik daar ook men dagen doorbreng... mij vindt je meer in ekeren, brasschaat, kapellen, gooreind en wuustwezel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                                          bulgarije, marokko, iran... in wa voor landen komt gij eigenlijk allemaal
                                          in Marokko ben ik nog niet geweest.

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                          de wereld is groter dan deurne-zuid.

Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                                          frankie... ik woon mss wel in deurne (noord) dat betekent niet dat ik daar ook men dagen doorbreng... mij vindt je meer in ekeren, brasschaat, kapellen, gooreind en wuustwezel
                                          wowww al die dorpen liggen in een straal van zo'n 20km van Deurne

Comment

Working...
                                          X