Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
wowww al die dorpen liggen in een straal van zo'n 20km van Deurne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenHet is wel een feit dat de eerste lambo gallardo die ik tegenkwam in turkije was. En het was dan nog een op belgische planten.
de drugsdealer was op congé bij z'n ouders.
weet je ik vraag me dikwijls af hoe er in die landen veel van die bakken kunnen rondrijden... ze kunnen toch niet allemaal crimineel zijn hé.
btw tuscani u onderschrift is beestig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
weet je ik vraag me dikwijls af hoe er in die landen veel van die bakken kunnen rondrijden... ze kunnen toch niet allemaal crimineel zijn hé.
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtengeloof me die 20km is een wereld van verschil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenDure wagens, t'zou kunnen, jij hebt er blijkbaar al geweest. Maar hoe oud zijn die dure auto's. Het is klassiek dat een MB s-klasse, BMW 7, ... van 5 jaar oud rechtstreeks naar Rusland gaat. t'Ja het zijn mooie en (het waren) dure wagens ....
Het is natuurlijk andere koek wanneer ne Rus met een AUDI R8 rijdt.
De jaren 90 zijn weg, wanneer er in Rusland alleen maar maffia met 5jaar oude Mercedessen rondreed. Ik heb daar auto's gezien die ik in België nog niet tegenkwam.
kijk hier: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=117133170
"Car is situated in Russia"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk BerichtenJa, ik ben al meerdere keren in Rusland geweest, en jij blijkbaar nog nooit, want ik zeg het je als je daar een dure auto ziet dan zijn ze splinternieuw (bv. ik heb daar alleen maar laatste modellen van Touaregs gezien en S-klasse zijn ook van de laatste versie). Er is daar een wachttijden van meer dan een jaar voor Maybach's en SLR-s.
De jaren 90 zijn weg, wanneer er in Rusland alleen maar maffia met 5jaar oude Mercedessen rondreed. Ik heb daar auto's gezien die ik in België nog niet tegenkwam.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk BerichtenJa, ik ben al meerdere keren in Rusland geweest, en jij blijkbaar nog nooit, want ik zeg het je als je daar een dure auto ziet dan zijn ze splinternieuw (bv. ik heb daar alleen maar laatste modellen van Touaregs gezien en S-klasse zijn ook van de laatste versie). Er zijn daar een wachttijden van meer dan een jaar voor Maybach's en SLR-s.
Ok, jij kunt het weten, Moskovieten (Moskou telt 10 miljoen inwoners) zijn rijker dan de Belgen.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichtenzeker als je ziet hoe dat ze rijden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk BerichtenJa, ik ben al meerdere keren in Rusland geweest, en jij blijkbaar nog nooit, want ik zeg het je als je daar een dure auto ziet dan zijn ze splinternieuw (bv. ik heb daar alleen maar laatste modellen van Touaregs gezien en S-klasse zijn ook van de laatste versie). Er zijn daar een wachttijden van meer dan een jaar voor Maybach's en SLR-s.
"Car is situated in Russia"AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenO ja, u doet waarschijnlijk zaken met Rusland. Een goede vriend van mijn vader ook. Hij is daar 4 jaar geleden gekidnapt en zijn zoon heeft uiteindelijk het losgeld betaald. Diene man doet niet in wapens maar onschuldig voedingswaren. Hij zegt, als je zaken doet met Rusland, doe het in het hotel (zoals iedereen) ... t'is anders te gevaarlijk. Een gewone toerist laten ze misschien wel met rust.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
btw tuscani uw onderschrift is beestig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenstraf verhaal... als ik er ooit zaken zou moeten doen zal wel men assistent sturenOorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenEn moest er nu staan : m'n of mijn ipv men dan zou het volledig àf zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenEn hier idem ditto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenmja man... de jeugd van tegenwoordig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenDa's niet zo erg, maar ze zien het precies den ene van den andere af. Als het dus van in het begin fout is blijft het zo, als het correct is en de rest kopieert, zoveel te beter. (En mijn hoofdbetrachting is om die jeugd wat extrapunten op hun examens te laten behalen......)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenO ja, u doet waarschijnlijk zaken met Rusland. Een goede vriend van mijn vader ook. Hij is daar 4 jaar geleden gekidnapt en zijn zoon heeft uiteindelijk het losgeld betaald. Diene man doet niet in wapens maar onschuldig voedingswaren. Hij zegt, als je zaken doet met Rusland, doe het in het hotel (zoals iedereen) ... t'is anders te gevaarlijk. Een gewone toerist laten ze misschien wel met rust.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenfrankie... ik woon mss wel in deurne (noord) dat betekent niet dat ik daar ook men dagen doorbreng... mij vindt je meer in ekeren, brasschaat, kapellen, gooreind en wuustwezel1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenEn hier idem ditto.
Comment
Comment