Oorspronkelijk geplaatst door McClane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichtenzeker als je ziet hoe dat ze rijden
Comment
-
Dit is van 2 zomers geleden. Gelukkig stond den auto toen niet op onze oprit want hij was dan waarschijnlijk totalled.
Azo nen boenk dat da was. Onder den auto zat een betonnen paal (met staaldraad) van ons omheining. De chauffeur was in paniek weggelopen maar is later terug gekeerd. Ik vermoed dat hij iets te zelfzeker was over zijn rijstijl.
Ik kan maar hopen dat ik nooit zoiets meemaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenDe ruitenwissers en zonneband zeggen voldoende.
alsof ze beter gaan werken met die spoilerkes op .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenDure wagens, t'zou kunnen, jij hebt er blijkbaar al geweest. Maar hoe oud zijn die dure auto's. Het is klassiek dat een MB s-klasse, BMW 7, ... van 5 jaar oud rechtstreeks naar Rusland gaat. t'Ja het zijn mooie en (het waren) dure wagens ....
Het is natuurlijk andere koek wanneer ne Rus met een AUDI R8 rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichtenzeker als je ziet hoe dat ze rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk BerichtenTrouwens kijk een keer op www.autogespot.com , kies het land Rusland, en kijk welke auto's er op achtergrond staan of rijden en trek dan je conclusies.
http://autogespot.com/viewcars.php?v...nd&land=RussiaAUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenHier kan ik alleen hetvolgende op zeggen. Wanneer ik een foto trek van de min of meer exclusieve wagens van familie, kennissen en verre kennissen ... kan ik enkele tientallen foto's maken en dit onder de titel "gespot" weergeven. (NB Gisteren gehoord dat mijn nonkel een nieuwe A8 4.2TDI in zijn bezit heeft). Je moet maar eens even stilstaan aan een provinciale weg met een fotoapparaat in België en je hebt sowieso een mooie fotoalbum. Het aantal foto's in Moskou getrokken staat op 89, en dit voor een stad van 10.000.000 inwoners is dit zeker niet ongewoon.
ten tweede, het aantal spots staat maar op (nu op 95) gewoon door het feit dat www.autogespot.com een Nederlands forum/site is en de foto's getrokken wordendoor Belgen en Nederlanders die in Moskou toerist zijn, simpele uitleg. Eigenlijk als je bekijkt wie de spotter is dan komen er steeds 3 namen terug. Die 3 mensen gebben voor 95 spots gezorgd. Want er zijn ook meer dan 17000 spots voor Nederland. In principe zou je in Moskou het dubbele kunnen spotten. Zouden er maar meer mensen zijn die in Moskou foto's kunnen trekken.
hier foto's, getrokken door een persoon:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenvooral die ruitenwissers zijn zo marginaal .
alsof ze beter gaan werken met die spoilerkes op .
Hoort eigenlijk in het ergernistopic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
will, 't is "dito" in 't nederlands.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichtenten eerste, heb ik gezegd dat je niet op de exclusieve auto's moet letten, maar op de auto's op de achtergrond.
ten tweede, het aantal spots staat maar op (nu op 95) gewoon door het feit dat www.autogespot.com een Nederlands forum/site is en de foto's getrokken wordendoor Belgen en Nederlanders die in Moskou toerist zijn, simpele uitleg. Eigenlijk als je bekijkt wie de spotter is dan komen er steeds 3 namen terug. Die 3 mensen gebben voor 95 spots gezorgd. Want er zijn ook meer dan 17000 spots voor Nederland. In principe zou je in Moskou het dubbele kunnen spotten. Zouden er maar meer mensen zijn die in Moskou foto's kunnen trekken.
hier foto's, getrokken door een persoon:
http://youtube.com/watch?v=QbXxpOAtgTQAUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenMiljaar, ik moet mijn mening serieus herzien over Moskou. Ik ga erheen denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenAudi heeft andere nummerplaat hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk BerichtenZeker doen, ik zeg het je het is de moeite waard, niet alleen maar van auto's maar ook de rest, het sfeer, gebouwen, cultuur en vooral de vrouwen.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
Comment