Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
    Reed jij vandaag (30/11) rond 21:30 uur op de Noorderlaan van Ekeren naar Metropolis?
    mmmm nieje... om dat uur zat ik op de e19 naar mechelen voorwat? nog een zwarte signum gezien? Het kan die van patrick jansens zijn ik heb van mijne garagist gehoord dat hij juist dezelfde heeft gekocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichten
      zeker als je ziet hoe dat ze rijden
      en dienen linksen auto is ook heel exclusief

Comment

• Dit is van 2 zomers geleden. Gelukkig stond den auto toen niet op onze oprit want hij was dan waarschijnlijk totalled.

Azo nen boenk dat da was. Onder den auto zat een betonnen paal (met staaldraad) van ons omheining. De chauffeur was in paniek weggelopen maar is later terug gekeerd. Ik vermoed dat hij iets te zelfzeker was over zijn rijstijl.

Ik kan maar hopen dat ik nooit zoiets meemaak.

Comment

• De ruitenwissers en zonneband zeggen voldoende.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
            De ruitenwissers en zonneband zeggen voldoende.
            vooral die ruitenwissers zijn zo marginaal .
            alsof ze beter gaan werken met die spoilerkes op .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
              Dure wagens, t'zou kunnen, jij hebt er blijkbaar al geweest. Maar hoe oud zijn die dure auto's. Het is klassiek dat een MB s-klasse, BMW 7, ... van 5 jaar oud rechtstreeks naar Rusland gaat. t'Ja het zijn mooie en (het waren) dure wagens ....

Het is natuurlijk andere koek wanneer ne Rus met een AUDI R8 rijdt.
              Trouwens kijk een keer op www.autogespot.com , kies het land Rusland, en kijk welke auto's er op achtergrond staan of rijden en trek dan je conclusies.

Comment

zeer exclusief die passat 1.8T

Comment

• op de weg naar de job net : 1 civic aan de oprit leugenberg richting apen tegen de wegwijzer
                  1 mercedes e op de middenberm van de leien

geen pics

Comment

Trouwens kijk een keer op www.autogespot.com , kies het land Rusland, en kijk welke auto's er op achtergrond staan of rijden en trek dan je conclusies.

http://autogespot.com/viewcars.php?v...nd&land=Russia
                    Hier kan ik alleen hetvolgende op zeggen. Wanneer ik een foto trek van de min of meer exclusieve wagens van familie, kennissen en verre kennissen ... kan ik enkele tientallen foto's maken en dit onder de titel "gespot" weergeven. (NB Gisteren gehoord dat mijn nonkel een nieuwe A8 4.2TDI in zijn bezit heeft). Je moet maar eens even stilstaan aan een provinciale weg met een fotoapparaat in België en je hebt sowieso een mooie fotoalbum. Het aantal foto's in Moskou getrokken staat op 89, en dit voor een stad van 10.000.000 inwoners is dit zeker niet ongewoon.
                    AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Hier kan ik alleen hetvolgende op zeggen. Wanneer ik een foto trek van de min of meer exclusieve wagens van familie, kennissen en verre kennissen ... kan ik enkele tientallen foto's maken en dit onder de titel "gespot" weergeven. (NB Gisteren gehoord dat mijn nonkel een nieuwe A8 4.2TDI in zijn bezit heeft). Je moet maar eens even stilstaan aan een provinciale weg met een fotoapparaat in België en je hebt sowieso een mooie fotoalbum. Het aantal foto's in Moskou getrokken staat op 89, en dit voor een stad van 10.000.000 inwoners is dit zeker niet ongewoon.
                      ten eerste, heb ik gezegd dat je niet op de exclusieve auto's moet letten, maar op de auto's op de achtergrond.
                      ten tweede, het aantal spots staat maar op (nu op 95) gewoon door het feit dat www.autogespot.com een Nederlands forum/site is en de foto's getrokken wordendoor Belgen en Nederlanders die in Moskou toerist zijn, simpele uitleg. Eigenlijk als je bekijkt wie de spotter is dan komen er steeds 3 namen terug. Die 3 mensen gebben voor 95 spots gezorgd. Want er zijn ook meer dan 17000 spots voor Nederland. In principe zou je in Moskou het dubbele kunnen spotten. Zouden er maar meer mensen zijn die in Moskou foto's kunnen trekken.

hier foto's, getrokken door een persoon:
                      Some photos of cars that I took in Moscow this August. Songs:Ohh ahh - by The GritsLove is Gonna Save Us - Benny BenassiWhiplash - JFK

Comment

• deze mag van geluk spreken

race accident

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                          vooral die ruitenwissers zijn zo marginaal .
                          alsof ze beter gaan werken met die spoilerkes op .
                          ze zijn zeker marginaal, maar beter werken doen ze wel met spoilers, niet met zulke grote spoilers maar met zo een klein lipje aan de onderzijde werken ze wel beter, ik heb nu een ruitenwisser zonder lipje voor mijn neus, en die wist niet goed! ik baal ervan!

Hoort eigenlijk in het ergernistopic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten

will, 't is "dito" in 't nederlands.

Ik moet zelfs al niet meer antwoorden, je hebt het al voor mij gedaan .....

Ik zat nog met het woordje dittografie in mijn hoofd van in den tijd dat we onze "expense vouchers" moesten invullen ......
                            Last edited by ; 02/12/2007, 22:32.

Comment

De Passat 1.8 T staat er zelfs op..

Comment

ten eerste, heb ik gezegd dat je niet op de exclusieve auto's moet letten, maar op de auto's op de achtergrond.
                                ten tweede, het aantal spots staat maar op (nu op 95) gewoon door het feit dat www.autogespot.com een Nederlands forum/site is en de foto's getrokken wordendoor Belgen en Nederlanders die in Moskou toerist zijn, simpele uitleg. Eigenlijk als je bekijkt wie de spotter is dan komen er steeds 3 namen terug. Die 3 mensen gebben voor 95 spots gezorgd. Want er zijn ook meer dan 17000 spots voor Nederland. In principe zou je in Moskou het dubbele kunnen spotten. Zouden er maar meer mensen zijn die in Moskou foto's kunnen trekken.

hier foto's, getrokken door een persoon:
                                http://youtube.com/watch?v=QbXxpOAtgTQ
                                Miljaar, ik moet mijn mening serieus herzien over Moskou. Ik ga erheen denk ik

Comment

Miljaar, ik moet mijn mening serieus herzien over Moskou. Ik ga erheen denk ik
                                  Zeker doen, ik zeg het je het is de moeite waard, niet alleen maar van auto's maar ook de rest, het sfeer, gebouwen, cultuur en vooral de vrouwen.
                                  Last edited by ; 04/12/2007, 18:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                    De Passat 1.8 T staat er zelfs op..

http://www.wreckedexotics.com/newpho...0911_001.shtml
                                    Audi heeft andere nummerplaat hoor

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                      Audi heeft andere nummerplaat hoor
                                      ja, maar wat wel grappig is dat er op de achtergrond dezelfde passat staat.

Comment

Zeker doen, ik zeg het je het is de moeite waard, niet alleen maar van auto's maar ook de rest, het sfeer, gebouwen, cultuur en vooral de vrouwen.
                                        Ik weet het, die vrouwen zijn zo mooi als die auto's daar ... wanneer ik op reis gaan zien wij al maar meer Russinen en die zijn maar ook onvriendelijk en helemaal niet joviaal. Natuurlijk dank zij mijn vlot, prachtig en aantrekkelijk voorkomen maken enkelen een uitzondering op de regel ... maar toch.

Comment

• Gelukkig heb je naast jouw adonisfiguur ook nog een superbrein dat beseft dat voor sommige activiteiten vriendelijkheid en jovialiteit geen noodzaak zijn.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X