Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk BerichtenVan 't net geplukt:
Comment
-
Het moet niet altijd gepaard gaan met zoveel schade zijn om waanzinnig te zijn..
Dit vreemde voorval veroorzaakte enkele maanden geleden een kijkfile op de grote ring ter hoogte van Grimbergen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenHet moet niet altijd gepaard gaan met zoveel schade zijn om waanzinnig te zijn..
Dit vreemde voorval veroorzaakte enkele maanden geleden een kijkfile op de grote ring ter hoogte van Grimbergen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenHet moet niet altijd gepaard gaan met zoveel schade zijn om waanzinnig te zijn..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenDaar dient een 4x4 toch voor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AutoblogBMW eigenaar komt bizar goed weg
Pessimisten zouden zeggen dat de eigenaar van deze oude BMW 5-serie behoorlijk pech heeft gehad, maar optimisten zullen met mij eens zijn dat de man uit Letland bizar goed weg is gekomen en zijn geluk voor de komende tijd wel verbruikt heeft. Wat is er aan de hand?
De man in de Beemer reed op hoge snelheid toen de auto voor hem een stuk metaal verloor. Het niet lullige projectiel boorde zich door de voorruit, schampte de hoofdsteun van de bestuurder en verliet via de achterruit weer de auto. De bestuurder kwam opmerkelijk genoeg met de schrik vrij.
Ik heb nog wel een tip voor de beste man: Wanneer je je M5-wannabe laat repareren, vraag dan ook meteen of ze je M-stickers voor en achter rechtzetten, wat dat is nu geen gezicht. (via: englishrussia)
Bron: http://www.autoblog.nl/archive/2008/...bizar-goed-weg
Comment
-
Vandaag relatief grappig ongeval gezien.
Pipo van een DHL-camionette wil in zijn bak instappen maar de deur vliegt door de sterke wind open met als gevolg dat ze volledig wordt afgereden door een voorbijrijdende vrachtwagen.
De deur lag voor de auto, kmoet er u nie bijzeggen dat de bestuurder een beetje bibberde .
Echt een grappig zicht, die auto zonder deur ( no pics )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtendan heeft die chance dat hem in zen camionetteke zat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenVandaag relatief grappig ongeval gezien.
Pipo van een DHL-camionette wil in zijn bak instappen maar de deur vliegt door de sterke wind open met als gevolg dat ze volledig wordt afgereden door een voorbijrijdende vrachtwagen.
De deur lag voor de auto, kmoet er u nie bijzeggen dat de bestuurder een beetje bibberde .
Echt een grappig zicht, die auto zonder deur ( no pics )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenJep, nu was het opgelost met een RDR. Moest em dood zijn was het niet zo snel gedaan .Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenVandaag relatief grappig ongeval gezien.
Echt een grappig zicht, die auto zonder deur ( no pics )Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtendan heeft die chance dat hem in zen camionetteke zat
Comment
-
Deze ochtend omstreeks 03h30 kreeg de Londerzeelse brandweer een oproep voor een ernstig verkeersongeval op de A12 te Meise en dit zowel richting Brussel als richting Antwerpen. Bij aankomst van de brandweer trof deze een ware ravage aan. Een personenwagen Renault Espace die komende vanuit Brussel richting Antwerpen reed ging er om nog onbekende redenen door de middenberm. Hierbij ramde de wagen een verlichtingspaal en enkele bomen. De verlichtingspaal brak in stukken en kwam zowel op de rijvakken richting Antwerpen als richting Brussel terecht. De personenwagen ging tijdens zijn vlucht overkop en belandde op de rijrichting Brussel. Door het ongeval was er in beide richtingen slechts 1 rijstrook beschikbaar voor het verkeer. Politiezone KLM, WPR Reyers en Brandweer Londerzeel kwamen terplaatse om de rijbaan zo snel mogelijk weer vrij te maken. Als bij wonder vielen er bij dit ongeval geen ernstige gewonden, de inzittenden van het voertuig werden door de ambulance van de Londerzeelse brandweer overgebracht naar UZ Brussel voor een medische checkup. Omstreeks 05h konden alle rijvakken van de A12 opnieuw opengesteld worden voor het verkeer.
Bron: http://www.first-response.be
Meer op (registratie vereist): http://www.first-response.be/forum/v...c.php?p=222784
Comment
-
14/01 Twee gewonden op E314
Twee personen zijn vrijdagavond gewond geraakt bij een ongeval op de E314 in Genk: Jimmy Ceyssens uit Houthalen en Inge Dejonghe uit As. Kort na 20 uur sloeg hun auto over de kop.
Bron: Hbvl
Nu blijkt dat mijn buurjongen hierbij betrokken is...(ik wist pas van gisteren dat dat gebeurd was). Als je dergelijke ongevallen leest of hoort bij mensen die je niet kent, dan denk je toch wel anders dan wanneer er een dergelijk ongeval gebeurt bij iemand die je kent. Op zo'n momenten speel je echt met de gedachte van: Voor hetzelfde geld was ik degene die daar reed...
Het meisje zou naar het schijnt overleden zijn, en de jongen ligt nog op intensive care. Veel sterkte aan de familie, kennissen,...!
Comment
-
Daarnet rij ik vanuit Wervik de N58 op en zie ik daar in het veld iemand staan bellen. Ik denk nog bij mezelf: rare plaats om te staan bellen, wat zou die daar aan het uitspoken zijn? En pas dan zie ik zijn Rolls Royce, 2 meter dieper, achterstevoren op z'n zijkant in de gracht...
En natuurlijk weer geen fototoestel bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk BerichtenDaarnet rij ik vanuit Wervik de N58 op en zie ik daar in het veld iemand staan bellen. Ik denk nog bij mezelf: rare plaats om te staan bellen, wat zou die daar aan het uitspoken zijn? En pas dan zie ik zijn Rolls Royce, 2 meter dieper, achterstevoren op z'n zijkant in de gracht...
En natuurlijk weer geen fototoestel bij.
Comment
-
bekijk eerst dit vanaf 1min 40:
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
en daarna dit:
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
6 mensen dood!
Comment
-
deze nacht bijstand gegeven aan ploeg van Halle voor VKO LL te Ninoovsesteenweg in Halle.
Auto uit de bocht gevlogen en tegen een verlichtingspaal. Is ontzet geweest door de brandweer en in kritieke toestand naar het ziekenhuis afgevoerd.
Pak volk ter plaatse van de brandweer, 1 signavoertuig ( incl lampen, kegels, zo nen grote pijl op hun camionette ), ontzettingsvoertuig ( tof, zo een uitschuifbare spot ), zo nen wagen om het wegdek proper te spuiten ( olie / benzine ).
Verder nog een paar man van Fabricom GTI die de verlichtingspaal kwamen herstellen.
Comment
Comment