Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Gisteren naar Wommelgem en terug gereden, kheb maar liefst 6 ongevallen gezien

Wat was dat allemaal, dan nog eens een pipo met een Q7 dat in het midden van de 5-vaks ring stilstond omdat hij de afrit had gemist ( zijn pinker naar rechts stond op maar kon er niet tussen omdat iedereen hem voorbij vloog ) => levensgevaarlijk!!

Comment

• 't Is hier de periode van de verlichtingspalen denk ik. Deze ochtend om 03h05 een oproep voor een VKO te Merchtem. Opel Astra tegen verlichtingspaal en dan enkele tientallen meters door een veld gevlogen.

Resultaat:

Comment

• Dat is geen Astra maar een Corsa
            Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
            't Is hier de periode van de verlichtingspalen denk ik. Deze ochtend om 03h05 een oproep voor een VKO te Merchtem. Opel Astra tegen verlichtingspaal en dan enkele tientallen meters door een veld gevlogen.

Resultaat:

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
              Dat is geen Astra maar een Corsa
              Ge hebt gelijk, my mistake

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                Dat is geen Astra maar een Corsa
                damn ik dacht het al ze... ikke menne kop er maar over breken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                  't Is hier de periode van de verlichtingspalen denk ik. Deze ochtend om 03h05 een oproep voor een VKO te Merchtem. Opel Astra tegen verlichtingspaal en dan enkele tientallen meters door een veld gevlogen.

Resultaat:
                  Zyn dat dan mensen die in slaap vallen achter het stuur of zo? Allez zo een paal lijkt mij duidelijk zichtbaar anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SCaRa Bekijk Berichten
                    Zyn dat dan mensen die in slaap vallen achter het stuur of zo? Allez zo een paal lijkt mij duidelijk zichtbaar anders
                    met je GSM bezig zijn, een andere CD in de speler steken
                    genoeg om van je baan af te wijken en dan is het toch gedaan ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                      met je GSM bezig zijn, een andere CD in de speler steken
                      genoeg om van je baan af te wijken en dan is het toch gedaan ze
                      Weekend en om 03h05 's nachts en dan GSM of CD als excuus ?? Uit den Dibango gekomen (eventueel onder invloed van vloeibare of andere zaken) en met veel te hoge snelheid nen bocht gemist zal wel korter bij de waarheid zitten denk ik. De schade ziende en wetende dat op het ganse grondgebied de max. snelheid 50 is, op vier invalswegen uitgezonderd waar het 70 is, denk ik dat zo nen Opel Corsa nog slechter ineensteekt dan nen Aixam of ne Ligier, of het zou het toch aan de snelheid gelegen hebben ?
                      Last edited by ; 22/01/2008, 22:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                        Weekend en om 03h05 's nachts en dan GSM of CD als excuus ?? Uit den Dibango gekomen (eventueel onder invloed van vloeibare of andere zaken) en met veel te hoge snelheid nen bocht gemist zal wel korter bij de waarheid zitten denk ik. De schade ziende en wetende dat op het ganse grondgebied de max. snelheid 50 is, op vier invalswegen uitgezonderd waar het 70 is, denk ik dat zo nen Opel Corsa nog slechter ineensteekt dan nen Aixam of ne Ligier, of het zou het toch aan de snelheid gelegen hebben ?
                        Da kan natuurlijk ook

anyway, het heeft dezelfde afloop ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                          Da kan natuurlijk ook

anyway, het heeft dezelfde afloop ...
                          Word maar ne keer nuchter met nen houten kop en als ge dan uw 'machien' zo ziet steken denk ik dat ne mens terug liever in zijne vorigen toestand zou terechtkomen. Moet nogal verschieten zijn denk ik. Spijtig dat zo'n zaken gebeuren. Voor mij mogen ze doen wat ze willen, boetes krijgen en rijbewijzen kwijt e.d. geen probleem maar dit is wel extreem, dat wens ik niemand toe.

Comment

• Vanmiddag E40 richting Brussel ter hoogte van Everberg.
                            35 min vertraging, van de megane hebben ze geen foto genomen...

Comment

• 1serie

Comment

• Comment

• Comment

• slim, 160 op een besneeuwd landweg

Comment

• Comment

• Zou die pertotale verklaard worden door de verzekering ?

Comment

• wat ik me afvraag, als de snelheidsmeter op een bepaalde stand blijft steken, is dat dan noodzakelijk de snelheid die je had op het moment van de impact? Zo'n meter werkt toch dmv een electrisch signaal, als het signaal wegvalt, valt ie toch terug naar nul? En zo'n klap kan toch ook het naaldje doen bewegen?
                                          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Working...
                                          X