Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichtenwat ik me afvraag, als de snelheidsmeter op een bepaalde stand blijft steken, is dat dan noodzakelijk de snelheid die je had op het moment van de impact? Zo'n meter werkt toch dmv een electrisch signaal, als het signaal wegvalt, valt ie toch terug naar nul? En zo'n klap kan toch ook het naaldje doen bewegen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichtenwat ik me afvraag, als de snelheidsmeter op een bepaalde stand blijft steken, is dat dan noodzakelijk de snelheid die je had op het moment van de impact? Zo'n meter werkt toch dmv een electrisch signaal, als het signaal wegvalt, valt ie toch terug naar nul? En zo'n klap kan toch ook het naaldje doen bewegen?
Kan toch even goed omhoog schieten ook?
Edit: te laat!
thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNice, eindelijk op de juiste hoogte, kijk eens hoe knap opeens
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk BerichtenWaar is het? Hongarije?
Comment
-
Die BMW hiervoor, fack
enig idee hoe de inzittenden er aan toe waren? Aan 160 tegen een boom lijkt me een vrij dodelijke klap te zijn, maar 't is wel in zijn voordeel dat het stuk dat de boom geraakt heeft afgescheurd is...
bomen winnen altijd. Daar 160 rijden lijkt me idd ook niet zo slim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenMisschien wel, misschien niet. Ik heb de foto gevonden in een Dubai-topic van hoogbouw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenOpel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
VW Caddy 2008 1.9TDI
_-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIs de kwaliteit van die velgen zo slecht???
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtenslim, 160 op een besneeuwd landweg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenZou die pertotale verklaard worden door de verzekering ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
Comment
Comment