Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie geit
in de polo ook niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenmijn onzinnig antwoord was wel als compliment naar u gericht, ma soit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenTuurlijk!!! Merci Daarvoor! 't is daarom dat ik die opmerking ook gaf! Over andere dingen zwijg ik gewoon, omdat ik daar niks over ken! Ging nie over u he
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenEr is precies achteraan iets op gevallen.
Comment
-
Die ochtend op de E40!
Omstreeks 7h15 passeer ik richting kust en wat ziet mijn lodderig oog? Een vrachtwagen die zich stevig in de middenberm heeft geramd! 't zag er allemaal niet netjes uit.
3 uur later passeer ik daar terug maar dan in de andere richting, Vrachtwagen was nog geen millimeter verschoven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenwil ik écht niet inzitten
in de polo ook niet.
Wel zonde van de mooie klassiekers die vernield zijn chance da ze toen ng nie oud waren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenen vooraan nie ofwa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenS3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenDoet mij denken aan de A1 van opt salon.
Comment
-
Was die dan ook zo platOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nightfox Bekijk BerichtenIk vind het inhaalverbod veel gevaarlijker dan trucks van 25 meter. Al de vrachtwagens op een rijstrookske aan mekaar geplakt, half blind door elkaars spray alst regent, auto's die met moeite nog op en af de autostrades geraken. Gewoon gekkenwerk, dat inhaalverbod...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenS3
Volgens mij is daar een klein steentje of dergelijke op gevallen of onder een camion gezeten
Comment
-
Hopla,
Een snotaap met M5 die effe grote jan komt uithangen op Forum:
Enkele dagen later: boem patat tegen ne boom => 5 jong gasten (+)
http://www.edmunds.com/insideline/do....photopanel..3.*
Comment
Comment