Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenPhotoshop job ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenPhotoshop job ....__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenals ik in den tijd thuiskwam met een grote uitlaat op mijnen brommer ,waar ik notabene zelf voor weest werken ben in de weekends .
nam mijn vader de slijpschijf en sleep hem er af .
hij zei "als je rap wil rijden gaan dan naar bellewaerde op een roetsjbaan gaan zitten "
Fantastisch! Dat noem ik nu eens opvoeden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenDeze morgen op de A19 een kennis van mij verongelukt.. 24 jaar oud
sterkte...
Comment
-
sterkte, man. Ook voor zijn familie.
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenoei das minder... precieze omstandigheden bekend?
Om 5u15 kwam er een oproep binnen voor verkeersongeval met geknelden op de A19 richting Ieper ter hoogte van Geluwe.
Vanuit de post Geluwe vertrok de snelle hulpwagen en uit de post Wervik de ziekenwagen, materiaalwagen en autopomp/snelle hulpwagen. Ter plaatse bleek het om een wagen te gaan die op zijn dak in de gracht naast de snelweg lag, de manschappen van de snelle hulpwagen begonnen met de redding van het jonge slachtoffer, de eerste reamimatie gebeurde door de MUG Menen, maar het slachtoffer overleed ter plaatse. Omstreeks 6u20 konden de ploegen hun kazerne vervoegen.
Nadat het parket zijn werk had gedaan werd de weekploeg Wervik - Geluwe om 9u opnieuw uitgestuurd naar de A19 dit keer om de olie te ruimen die in de gracht was terechtgekomen na het takelen van het voertuig. Dit keer gingen volgende wagens ter plaatse: Materiaalwagen Geluwe, tankwagen en autopomp Wervik ter plaatse
bron: www.first-response.be__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenDeze morgen op de A19 een kennis van mij verongelukt.. 24 jaar oud
Oprechte deelneming
Comment
Comment