Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Veel sterkte voor familie en vrienden!

Daarnet op de ring van roeselare ook een zwaar ongeval gezien. Het was op het stuk waar er twee landweggetjes op uitkomen zonder lichten. Dat zwart punt vind ik dat ze toch eens moeten wegwerken!

Comment

• Sterkte xxx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
        Thx allemaal, het is jammer dat zo iemand heen moest gaan..

T weekend kon, dacht ik, niet meer slechter tot iemand vnvd mijn auto heeft aangereden
        mannekes lief toch, ik leef echt met u mee kerel... en wat is er dan just met uwen auto gebeurt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
          mannekes lief toch, ik leef echt met u mee kerel... en wat is er dan just met uwen auto gebeurt?
          Je kan het lezen in mijn topic.. Mijn geparkeerde wagen werd aangereden door iemand..

Comment

• Sterkte xxx!
            1991 BMW E30 318is

Comment

• Auto rijdt woning binnen in Houthulst

In de Terreststraat in het centrum van Houthulst is gisterenavond rond 21.30 uur een auto een woning binnengereden. De bewoners kwamen er met de schrik van af. De inzittenden van de auto raakten lichtgewond.

De auto werd nog weggecatapulteerd en kwam pas honderd meter verder tot stilstand. Op het moment van het ongeval zaten vier van de bewoners televisie te kijken in de woonkamer. De auto miste hen op een haar na.

De brandweer moest de woning stutten. De schade loopt op in de honderdduizenden euro's. De twee inzittenden van de auto, een jongen van 22 uit Houthulst en een meisje van 20 uit Hooglede, raakten lichtgewond. Vermoedelijk reed de bestuurder veel te snel. (belga/tdb)

Bron: hln.be

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• tjoenerbakje. zie zijn drukmetertjes daar hangen.
                      en er staat nog een tjoener op de foto's.

race?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten
                        Auto rijdt woning binnen in Houthulst

In de Terreststraat in het centrum van Houthulst is gisterenavond rond 21.30 uur een auto een woning binnengereden. De bewoners kwamen er met de schrik van af. De inzittenden van de auto raakten lichtgewond.

De auto werd nog weggecatapulteerd en kwam pas honderd meter verder tot stilstand. Op het moment van het ongeval zaten vier van de bewoners televisie te kijken in de woonkamer. De auto miste hen op een haar na.

De brandweer moest de woning stutten. De schade loopt op in de honderdduizenden euro's. De twee inzittenden van de auto, een jongen van 22 uit Houthulst en een meisje van 20 uit Hooglede, raakten lichtgewond. Vermoedelijk reed de bestuurder veel te snel. (belga/tdb)

Bron: hln.be

De kostprijs van die schade.
                        Ik zie alleen een muur die gedeeltelijk opnieuw moet gezet worden, en een kapotte wagen.
                        Zijn ze van plan dat huis te vervangen door een nieuw of zo?
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• @ xxx:
                          Sterkte!
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                            De kostprijs van die schade.
                            Ik zie alleen een muur die gedeeltelijk opnieuw moet gezet worden, en een kapotte wagen.
                            Zijn ze van plan dat huis te vervangen door een nieuw of zo?
                            Idd

Was ook mijn eerste gedacht, enkele duizenden euro's zou er iets beter op trekken.

Comment

• De brandweer moest de woning stutten.

Wil meestal iets zeggen.
                              als ze dat moeten doen is er meestal een verzakking van gewelven of muren die barsten vertonen.
                              en soms heel soms, word daardoor de woning onbewoonbaar verklaard, en kan je idd een nieuw huis beginnen zetten.

Comment

• ik vind het altijd zo dwaas dat ze op het einde van het artikel schrijven "vermoedelijk reed de bestuurder te snel "

Comment

• Zeg niet te gauw "het was weer een kip"

Last edited by ; 23/02/2008, 22:13. Reden: beter plaatsen van foto's

Comment

• das al een oudje he

Comment

• Ow, sorry, ben hier nog maar van gisteren en heb nog niet alle threads doorspit, want hier staat veeeeeeeeeel materiaal op dit forum
                                      Kent ge die met een paard in zijn voorruit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
                                        Ow, sorry, ben hier nog maar van gisteren en heb nog niet alle threads doorspit, want hier staat veeeeeeeeeel materiaal op dit forum
                                        Kent ge die met een paard in zijn voorruit?
                                        en met da kalf achter tstuur??

Nee jong, post maar en welkom!

Comment

• Ouch ....

Kan best zijn dat de link naar deze site hier reeds bekend is maar vermits ik hier nog nieuw ben kan ik onmogelijk tussen de duizenden posts gaan zien of hij al ergens staat.

Anyway, niet voor gevoelige autoliefhebbers

Comment

Working...
                                          X