Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk BerichtenOcharme dat beest
Ik hoop dat er geen passagier inzat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk BerichtenZeg niet te gauw "het was weer een kip"
Gelieve in 't vervolg wel rekening te houden met de max. 3 foto's per post-regel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIk heb de plaats van de foto's aangepast zodat ze niet naast elkaar maar onder elkaar staan.
Gelieve in 't vervolg wel rekening te houden met de max. 3 foto's per post-regel.
Om het goed te maken:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenShit man, wat heeft de voorlaatste wel meegemaakt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenwrs in de kont gepakt en zo ergens tegenaan gevlamd2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Waren dat niet zo van die driftende Arabieren?
De achtergrond ziet er mij toch wat "woestijns" uit...
+ YouTube Video
Comment
-
Comment
-
En om terug "on topic" te komen...
Ik denk dat hier diene gecrashte Beemer tussenstaat:
ergens in het begin:
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenwrs in de kont gepakt en zo ergens tegenaan gevlamd
Comment
-
Een man reed met zijn busje en aanhanger op de N33 bij Veendam (Nederland), toen zijn aanhanger met Q7 die hij daarop vervoerde los schoot en over kop vloog. Wonder boven wonder is er niemand gewond geraakt.
link + filmpje : http://www.112groningen.nl/artikel.php?artikel=2479
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenDie q7 ziet er uit alsof er niets aan is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
Comment
Comment