dat is gewoon van de klap, ik hoop dat je dat wist en ik hoop dat je dat niet serieus meent ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenBMW 3-reeks touring vs Iveco Eurocargo:
Niet dat dit het ongeval zou kunnen vermijden, maar toch, zouden de gevolgen niet minder erg geweest zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenBMW 3-reeks touring vs Iveco Eurocargo:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenDaar sta je dan machteloos, en dan komen ze je diesel nog stelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenik denk dat het de bestuurder van de BMW zijn zenuwen wel geprikkeld heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenik denk dat het de bestuurder van de BMW zijn zenuwen wel geprikkeld heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk BerichtenZeg niet te gauw "het was weer een kip"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenlekker doordenkertjeOorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenvoordat ik deze doorhad
was het eerste dat ik zag toen ik de foto voor me had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtener zullen wel een paar krassen op zijn vrees ikOpel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
VW Caddy 2008 1.9TDI
_-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk Berichteneen paar krassen? Zijn voorste lichtblok hangt helemaal scheef, volgens mij valt dat toch serieus tegen ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk BerichtenOcharme dat beest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenhoeveel PK heeft die nu ?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment