Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zo plat en zo vol met dt-fouten

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• ma joenges toch

ze denken toch trouwens dat ze boven de wet staan dat geld voor bmw's mercedessen volvo's en audi's
      ik ben iedere dag op baan en weet waarover ik spreek
      wat voor een oen ben jij eigenlijk ??? met wat rij jij dan ?? een mazda ?? een fordje van 20 jaar oud?? kieken
      voel je je aangesproken ??
      wat ben jij dan een rijkeluis zoontje
      een bmwtje gekregen aan je 18de verjaardag van mamma en pappa
      heb je hem al geplooit
      lul
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Vraag me af hoe het tekeningetje op het ongevalpapier er moet uitzien, bij die dubai crash. Waarschijnlijk komen ze niet toe met een a4tje

Die M5 is typisch een voorbeeld van oversteer
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk Berichten
          Die paar reacties onder het artikel zijn ook grappig
          Echt he, je zou denken dat je op de site van Het Laatste Nieuws zit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
            Massy, das toch nrplaat DUF ??

that's the one!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
              Wa is der bij dien m5 gebeurt? te wild geweest of aquaplanning? of whatever
              Hij wast onderweg naar een cursus Nederlands, maar iemand heefd hem aangereden, of zoiets, Beavis

Comment

• [QUOTE=krizie;2545991]
                Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                maar nee gij
                de kop zal zijn
                "onderzoek moet nog uitwijzen wat de oorzaak is ,
                waarschijnljk reed de bestuurder te snel "
                Yep, en het is NOOIT, NOOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT de oorzaak van een gebrekkige verkeersinfrastructuur ...

Dat is gewoon ON-MO-GE-LIJK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                  hij ontbrak Quattro
                  Wat ik mij soms afvraag :
                  Als je nu Quattro hebt, maar in een A3, en dus niet-permanent, en je komt op een plek waar een normale wagen wel eens aquaplanning zou kunnen hebben : is het op dat moment dat de vierwiel-aandrijving van die niet-permamente aandrijving, correct in gang schiet ?

Of is het dan al te laat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                    M5 uit het Ieperse gecrasht op een 4vaksweg:

De nummerplaat is toevallig niet DUF?

Comment

• [quote=Zero2;2558737]
                      Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten

Yep, en het is NOOIT, NOOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT de oorzaak van een gebrekkige verkeersinfrastructuur ...

Dat is gewoon ON-MO-GE-LIJK
                      Buiten dat het gras nog niet gemaaid is ziet de infrastructuur er mij redelijk goed in orde uit ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                        Wat ik mij soms afvraag :
                        Als je nu Quattro hebt, maar in een A3, en dus niet-permanent, en je komt op een plek waar een normale wagen wel eens aquaplanning zou kunnen hebben : is het op dat moment dat de vierwiel-aandrijving van die niet-permamente aandrijving, correct in gang schiet ?

Of is het dan al te laat ?
                        Vraag ik me ook af. Volgens mij is een permanente 4wd veel veiliger, zo'n niet-permanente geeft mijns inziens een vals gevoel van veiligheid en is enkel goed als de omstandigheden zo zijn dat een aangrijpen van de 4wd over enkele meters kan en mag gebeuren, dus niet waar het op 'n fractie van 'n seconde aankomt zoals het met aquaplaning het geval is.

Comment

• Omdat jullie aan alle foto's bijna geraken... langs waar weet ik niet... stel ik volgende vraag:

Mijn beste kameraad is zaterdagnacht(zondagmorgen) van de baan gegaan met zijn alfa 147 (grijze) op de autostrade komende van bergen op zoom richting antwerpen... de bocht die uitmond op de antwerpse ring richting antwerpen...

Men kameraad heeft het er heelhuids van af gebracht, hij is uitgeschoven over een ijsplek en zo de controle over het stuur verloren... hij was niet onder invloed ofzo, maar hij sneed de bocht tegen 110 p/u aan wat in desbetreffende weersomstandigheden niet echt snugger was... auto is perte totale en heeft vuur gevat... het rare aan de zaak... de airbags werkte niet! en dit terwijl de voorkant tegen de voorruit zat...

Kan iemand is zien voor foto's her en der? moesten die bestaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                            M5 uit het Ieperse gecrasht op een 4vaksweg:

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                            Dat word een nieuwe met dank aan de verzekering.
                            Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                            Wa is der bij dien m5 gebeurt? te wild geweest of aquaplanning? of whatever
                            Ik ken de eigenaar van de wagen en hij is door aquaplanning beginnen slippen. Was lichtgewond.

Comment

• + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• AUW, mijn oog

Comment

• Ne Verrari?

Comment

• AUDI RS 6 naar de zak...

Comment

• die Discovery, daar zou ik het kostenplaatje wel eens van willen zien
                                        Een buis werkt als een appelboortje...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                          die Discovery, daar zou ik het kostenplaatje wel eens van willen zien
                                          Een buis werkt als een appelboortje...
                                          Wacht, ik zoek gauw m'n factuur eens op...
                                          Maar het zal niet van de poes zijn

Comment

Working...
                                          X