Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    die Discovery, daar zou ik het kostenplaatje wel eens van willen zien
    Een buis werkt als een appelboortje...
    Ik hoop voor die gast dat zijn been niet ergens tussen die buis zat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
      Ik ken de eigenaar van de wagen en hij is door aquaplanning beginnen slippen. Was lichtgewond.
      Ken je hem goed? Dan ken je ook zijn broer?? De grootste l*l van de westhoek.. Die ging mij eens komen bedreigen toen die gasten met de Touareg mijn wagen hadden geramd.. Ik heb hem daar dan eens goed op zijn plaats gezet.. Hendrik zelf valt wel mee..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
        die Discovery, daar zou ik het kostenplaatje wel eens van willen zien
        Een buis werkt als een appelboortje...
        ik zou liever horen of de chauffeur niets heeft.
        lijkt me niet echt gezond op die plaats.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
          Ken je hem goed? Dan ken je ook zijn broer?? De grootste l*l van de westhoek.. Die ging mij eens komen bedreigen toen die gasten met de Touareg mijn wagen hadden geramd.. Ik heb hem daar dan eens goed op zijn plaats gezet.. Hendrik zelf valt wel mee..
          waarom?
          Zat je spiegel te ver uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
            De eigenaar van de M5 is geen jonge gast ze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
              waarom?
              Zat je spiegel te ver uit.
              Die was ingeklapt

Omdat ik de politie ging bellen..

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
              De eigenaar van de M5 is geen jonge gast ze.
              Weet ik.. Ik weet wie het is hoor..

Comment

• Gisteren een stort ontdekt in Oudenaarde en er stond wel iets dat mijn aandacht trok Niet te geloven...en dat in België (meer foto's in het wrakkentopic onder algemeen)

Last edited by TimKaa; 29/03/2008, 21:37.

Comment

• wtf

Comment

• Dat is pas vruchtbare grond

Daar is wel een hoop geld aan onderdelen verloren gegaan.

Comment

• Staan er nog wel enkele op waarmee geld te verdienen valt
                      In de marginale driehoek zitten er wel enkelen die het stuur, het embleem en andere prullaria op hun polo of golf willen plakken of schroeven...

Comment

• Ehmm BMW met het dak af ... wa is daar zo aan ?

En die gecrashte M5 daar, das ook van te traag te rijden zeker...
                        Last edited by ; 30/03/2008, 21:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Red Bekijk Berichten
                          En die gecrashte M5 daar, das ook van te traag te rijden zeker...
                          Denk idd net van te traag, als je daar op het 2e vak zit aan 130 hebt je minder last van aquaplanning dan aan 90 op het eerste vak.

Moest ie te snel gereden hebben (+90 km/h), denk dat er meer schade zou geweest zijn aan zijn M5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                            Omdat jullie aan alle foto's bijna geraken... langs waar weet ik niet... stel ik volgende vraag:

Mijn beste kameraad is zaterdagnacht(zondagmorgen) van de baan gegaan met zijn alfa 147 (grijze) op de autostrade komende van bergen op zoom richting antwerpen... de bocht die uitmond op de antwerpse ring richting antwerpen...

Men kameraad heeft het er heelhuids van af gebracht, hij is uitgeschoven over een ijsplek en zo de controle over het stuur verloren... hij was niet onder invloed ofzo, maar hij sneed de bocht tegen 110 p/u aan wat in desbetreffende weersomstandigheden niet echt snugger was... auto is perte totale en heeft vuur gevat... het rare aan de zaak... de airbags werkte niet! en dit terwijl de voorkant tegen de voorruit zat...

Kan iemand is zien voor foto's her en der? moesten die bestaan...
                            enkele foto's...

Comment

• Nja, ook wel ferme patat geweest blijkbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                Nja, ook wel ferme patat geweest blijkbaar.
                                3 patatten eigenlijk... twas een bocht naar rechts... eerst tegen de linker betonblokken (dat zie je nog op de foto's) dan rechts tegen de vangrails, om dan uiteindelijk terug naar de overkant gekatapulteert te worden omdan de laatste klap, frontaal op te vangen...

Comment

• Het is steeds verleidelijk om bochten zo snel mogelijk te nemen en er steeds ietsss sneller door te gaan als de vorige keer en dan gebeurd dit natuurlijk ...
                                  Gelukkig maken ze de wagens velig genoeg zoda we ons zulke fouten kunne permiteren.

De bocht van de E40 naar E314 Leuven, is ook zo een schone ...
                                  Een geluk dat daar een grasveld naast lgt en geen betonnen muur, er zoude anders al serieus wa brokken gevallen zijn.

Comment

• Deze nacht lieten 2 jonge twintigers het leven toen ze met hun wagen tegen een boom terechtkwamen op de A12 te Strombeek...

Foto: Pascal Vigneron / HLN.be

De zoveelste slachtoffers die het leven lieten op de bomen langsheen de A12...

Comment

• Idd, onze vorige advocaat is daar ook verongelukt met zijn Porsche een aantal jaar terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Red Bekijk Berichten
                                        Het is steeds verleidelijk om bochten zo snel mogelijk te nemen en er steeds ietsss sneller door te gaan als de vorige keer en dan gebeurd dit natuurlijk ...
                                        Gelukkig maken ze de wagens velig genoeg zoda we ons zulke fouten kunne permiteren.

De bocht van de E40 naar E314 Leuven, is ook zo een schone ...
                                        Een geluk dat daar een grasveld naast lgt en geen betonnen muur, er zoude anders al serieus wa brokken gevallen zijn.
                                        Wat moet ne mens daar op antwoorden ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                          Deze nacht lieten 2 jonge twintigers het leven toen ze met hun wagen tegen een boom terechtkwamen op de A12 te Strombeek...

Foto: Pascal Vigneron / HLN.be

De zoveelste slachtoffers die het leven lieten op de bomen langsheen de A12...
                                          Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                          Idd, onze vorige advocaat is daar ook verongelukt met zijn Porsche een aantal jaar terug.
                                          Heb zelf de A12 gedurende zo'n 40 jaar dagelijks genomen, en heb, gelukkig voor mij, nooit last gehad van die bomen. Ik reed wel aan normale snelheden (niettegenstaande er in de beginperiode zelfs geen snelheidsbeperkingen waren, die waren er automatisch wegens de beperkingen van het toenmalige wagenpark, enkele premium sportwagenmerken terzijde gelaten), kan dat invloed gehad hebben ?? (En nog zijn er mensen die er geen graten in zien om ongelimiteerde snelheden na te streven tijdens de nacht, als er, volgens hen, toch geen verkeer en/of geen gevaar is, vermits dit gebeurd is tijdens de nacht (4.30 geloof ik ?) vraag ik me af wat er zou gebeurd zijn moest er wel gevaar kunnen bestaan hebben, of moest er meer verkeer geweest zijn, zoals in sommige filmpjes op YouTube te zien is, dan zou er eventueel een massacre gebeurd zijn zoals die gasten in Rusland? Sommigen zijn goe bezig.

Comment

Working...
                                          X