spook gereden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenspookrijden en dan van een brug gereden .
volgens een vriend van de man zou hij diabetespatient geweest zijn, en bij een te lage suikerspiegel hebben zulke patienten coordinatieproblemen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenIs die niet frontaal op iemand geknald? Kan mis zijn hoor maar als ik het zo zie zou ik eerder zeggen dat hij op iemand geknald is, dan van een brug gereden.
ze spreken wel van dat hij eerst de vangrail heeft geraakt .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenLijkt mij alsof hij tegen een pijler ofzo knalt van de brug.
Comment
-
Verre van waanzinnig...
Wel des te pijnlijk
Comment
-
Volgens mij rijden er helemaal niet zo heel veel Lamborghini’s door de straten in China. Je zou dus verwachten dat ze een beetje zuinig zijn op de Italiaanse exoten. Niets is minder waar. Eerder deze week hadden we de Gallardo en het Chinese hekje en ditmaal is een Murciélago LP640 aan gruzelementen gereden. We zijn […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenVerre van waanzinnig...
Wel des te pijnlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertrandt Bekijk BerichtenX plaat, hij zal er lang mee gereden hebben ... Misschien nog niet zo lang een rijbewijs?
Ik was chauffeur...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertrandt Bekijk Berichten... Misschien nog niet zo lang een rijbewijs?Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
Ik was chauffeur...
Da's minder. Hoe is dat gebeurd, man? Tegen betonnen jerseys gezeten ofzo?
Dat net na het leasingcontract... des te jammerder...
Heb jij iets?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Ik heb niets, geluk bij ongeluk
Door omstandigheden moeten uitwijken op autosnelweg en tegen vangrail gekaatst...
Auto rijdt al ruim een jaar rond op die X-plaat als ik me niet vergis hoor, was 6j oud en had 127k kilometers
En idd, serieus verschoten, het doet toch iets met een mens hoor, amai !
Comment
-
ja, je hebt wel geluk gehad! Is 't nog de moeite om te repareren? Gezien zijn km-stand jammer mocht hij niet gemaakt worden, maar ik heb geen idee wat de kostprijs zal zijn. Ik vrees dat het niet ongepeperd zal zijn__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
Door omstandigheden moeten uitwijken op autosnelweg en tegen vangrail gekaatst...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenLeg de omstandigheden eens uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenNeenee, was opnieuw ingeschreven na einde leasingcontract
Ik was chauffeur...
Comment
Comment