Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenik hoop dat hij een goede getuige heeft....'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenVoorligger die op te korte afstand van vak verandert
Comment
-
Moeilijk aantoonbaar, t'was 's nachts, die camionette is dacht ik wel gestopt maar ik was teveel met de auto bezig en aant flippen om toen notitie te nemen van nrplaat ed, twas een engelse witte vw transporter dacht ik...
Anderzijds ben ik zelf niet volledig zonder fout, kwas even wat minder aan het opletten en reed met + - 140km/h ook te snel dan toegelaten...
Wel al een telefonisch bod gekregen van 2500 EUR voor het wrak, is al mooi imo
Comment
-
Voilla....daar gaat mijn nagelnieuwe omheining....alweer een idi ingereden.Last edited by DENALEX; 09/04/2008, 12:29.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk BerichtenVoilla....daar gaat mijn nagelnieuwe omheining....alweer een idi ingereden.
Is dat geen Mustang ?
ps -> Ik weet u wonen nu
Bonhaa is da sh1t
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk Berichtenen de inzittenden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenBwa, stevigen oto, en ie reed maar 30 max, zie maar op foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichtenor he was supposed to be driving ...
Nuja, als je op de hoofdbaan bolt, tegen normale snelheid, en er komt een debiel uit een zijweg, dan kan alles gebeuren zene. Volgens mij reed deze op de hoofdweg .. maar staat er daar geen vluchtheuvel aan dat kruispunt ? Misschien is ie eerst daarop gevlamd, zoals die renner tijdens de Ronde van Vlaanderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenFok man
Is dat geen Mustang ?
ps -> Ik weet u wonen nu
Bonhaa is da sh1t
den driver is bevrijd door de pompiers..zag er maar slapjes uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenToch iets misgelopen pecies
Nuja, als je op de hoofdbaan bolt, tegen normale snelheid, en er komt een debiel uit een zijweg, dan kan alles gebeuren zene. Volgens mij reed deze op de hoofdweg .. maar staat er daar geen vluchtheuvel aan dat kruispunt ? Misschien is ie eerst daarop gevlamd, zoals die renner tijdens de Ronde van Vlaanderen
ook Yepppppppp gevlamd op een vluchtheuvel in zone 50....
er waren getuigen dat hij al aan het vlammen was vanuit Mechelen richting Bonheiden.....
Comment
-
Over u omheining zou ik me niet veel zorgen maken, daar dien je gewoon een schadeclaim voor in + herstellingswerken (werkmannen zijn duur tegenwoordig) en zeg ook maar dat je boom ,grasperk enz enz erg beschadig is.
En normaal gezien krijg je dan een mooie som geld gestort
Of ben ik nu naief ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Red Bekijk BerichtenOver u omheining zou ik me niet veel zorgen maken, daar dien je gewoon een schadeclaim voor in + herstellingswerken (werkmannen zijn duur tegenwoordig) en zeg ook maar dat je boom ,grasperk enz enz erg beschadig is.
En normaal gezien krijg je dan een mooie som geld gestort
Of ben ik nu naief ....
no sorrows zal gebeuren....maar t'is wel al de zevende of de achtste keer dat ze hier den boel kapotrijden....dus k'zou zeggen prachtig ingericht kruispunt.........iedereen die hier opdat kruispunt raced komt sowieso in mijne hof terecht.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk Berichtenno sorrows zal gebeuren....maar t'is wel al de zevende of de achtste keer dat ze hier den boel kapotrijden....dus k'zou zeggen prachtig ingericht kruispunt.........iedereen die hier opdat kruispunt raced komt sowieso in mijne hof terecht.....
Anyway, leuk is anders. Het voordeel is wel : het is verdomd moeilijk om U als schuldige aan te duiden, als er discussie volgt.
Look at the bright side ... euhm, uw hek zal nooit oud & versleten worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenLook at the bright side ... euhm, uw hek zal nooit oud & versleten worden.
Wel erg dat het keer op keer van dat is, is het een provinciebaan?'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenMoeilijk aantoonbaar, t'was 's nachts, die camionette is dacht ik wel gestopt maar ik was teveel met de auto bezig en aant flippen om toen notitie te nemen van nrplaat ed, twas een engelse witte vw transporter dacht ik...
Anderzijds ben ik zelf niet volledig zonder fout, kwas even wat minder aan het opletten en reed met + - 140km/h ook te snel dan toegelaten...
Wel al een telefonisch bod gekregen van 2500 EUR voor het wrak, is al mooi imo
Hopelijk kom je er niet te duur vanaf!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenYep, zo een hek schilderen is een heel karwei waar je maar mooi vanaf bent
Wel erg dat het keer op keer van dat is, is het een provinciebaan?
negatief....we spreken van zone 50 juist voor Bonheiden centrum....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk Berichtennegatief....we spreken van zone 50 juist voor Bonheiden centrum....
Maar in een zone 50 verwacht je dit niet
Comment
Comment