Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    en is het aantoonbaar, dus zal je met gemak in je recht gesteld worden, of wordt het een strijd?
    ik hoop dat hij een goede getuige heeft....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
      ik hoop dat hij een goede getuige heeft....
      Yep, mijn moeder is zo twee jaar geleden de middenberm in gegaan op de A12 zonder de persoon die plots van vak veranderde te raken. Gelukkig voor haar is die persoon gestopt en waren er ook getuigen.
      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
        Voorligger die op te korte afstand van vak verandert
        AI, wel klote dat je door iemand z'n fout, dat jij nu met de patatten zit

Comment

• Moeilijk aantoonbaar, t'was 's nachts, die camionette is dacht ik wel gestopt maar ik was teveel met de auto bezig en aant flippen om toen notitie te nemen van nrplaat ed, twas een engelse witte vw transporter dacht ik...

Anderzijds ben ik zelf niet volledig zonder fout, kwas even wat minder aan het opletten en reed met + - 140km/h ook te snel dan toegelaten...

Wel al een telefonisch bod gekregen van 2500 EUR voor het wrak, is al mooi imo

Comment

• Voilla....daar gaat mijn nagelnieuwe omheining....alweer een idi ingereden.
            Bijgevoegde Bestanden
            Last edited by DENALEX; 09/04/2008, 12:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk Berichten
              Voilla....daar gaat mijn nagelnieuwe omheining....alweer een idi ingereden.
              Fok man

Is dat geen Mustang ?

ps -> Ik weet u wonen nu

Bonhaa is da sh1t

Comment

• en de inzittenden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk Berichten
                  en de inzittenden?
                  Bwa, stevigen oto, en ie reed maar 30 max, zie maar op foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                    Bwa, stevigen oto, en ie reed maar 30 max, zie maar op foto
                    or he was supposed to be driving ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                      or he was supposed to be driving ...
                      Toch iets misgelopen pecies

Nuja, als je op de hoofdbaan bolt, tegen normale snelheid, en er komt een debiel uit een zijweg, dan kan alles gebeuren zene. Volgens mij reed deze op de hoofdweg .. maar staat er daar geen vluchtheuvel aan dat kruispunt ? Misschien is ie eerst daarop gevlamd, zoals die renner tijdens de Ronde van Vlaanderen

Comment

Fok man

Is dat geen Mustang ?

ps -> Ik weet u wonen nu

Bonhaa is da sh1t
                        Yeppppppp nen Foerd Mustang Cobra cabrio....

den driver is bevrijd door de pompiers..zag er maar slapjes uit...

Comment

Toch iets misgelopen pecies

Nuja, als je op de hoofdbaan bolt, tegen normale snelheid, en er komt een debiel uit een zijweg, dan kan alles gebeuren zene. Volgens mij reed deze op de hoofdweg .. maar staat er daar geen vluchtheuvel aan dat kruispunt ? Misschien is ie eerst daarop gevlamd, zoals die renner tijdens de Ronde van Vlaanderen

ook Yepppppppp gevlamd op een vluchtheuvel in zone 50....
                          er waren getuigen dat hij al aan het vlammen was vanuit Mechelen richting Bonheiden.....

Comment

• Over u omheining zou ik me niet veel zorgen maken, daar dien je gewoon een schadeclaim voor in + herstellingswerken (werkmannen zijn duur tegenwoordig) en zeg ook maar dat je boom ,grasperk enz enz erg beschadig is.
                            En normaal gezien krijg je dan een mooie som geld gestort

Of ben ik nu naief ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Red Bekijk Berichten
                              Over u omheining zou ik me niet veel zorgen maken, daar dien je gewoon een schadeclaim voor in + herstellingswerken (werkmannen zijn duur tegenwoordig) en zeg ook maar dat je boom ,grasperk enz enz erg beschadig is.
                              En normaal gezien krijg je dan een mooie som geld gestort

Of ben ik nu naief ....

no sorrows zal gebeuren....maar t'is wel al de zevende of de achtste keer dat ze hier den boel kapotrijden....dus k'zou zeggen prachtig ingericht kruispunt.........iedereen die hier opdat kruispunt raced komt sowieso in mijne hof terecht.....

Comment

no sorrows zal gebeuren....maar t'is wel al de zevende of de achtste keer dat ze hier den boel kapotrijden....dus k'zou zeggen prachtig ingericht kruispunt.........iedereen die hier opdat kruispunt raced komt sowieso in mijne hof terecht.....
                                Wedden dat het immo-kantoor dat "vergeten" te zeggen was ?

Anyway, leuk is anders. Het voordeel is wel : het is verdomd moeilijk om U als schuldige aan te duiden, als er discussie volgt.

Look at the bright side ... euhm, uw hek zal nooit oud & versleten worden.

Comment

• Comment

Look at the bright side ... euhm, uw hek zal nooit oud & versleten worden.
                                    Yep, zo een hek schilderen is een heel karwei waar je maar mooi vanaf bent

Wel erg dat het keer op keer van dat is, is het een provinciebaan?
                                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                                      Moeilijk aantoonbaar, t'was 's nachts, die camionette is dacht ik wel gestopt maar ik was teveel met de auto bezig en aant flippen om toen notitie te nemen van nrplaat ed, twas een engelse witte vw transporter dacht ik...

Anderzijds ben ik zelf niet volledig zonder fout, kwas even wat minder aan het opletten en reed met + - 140km/h ook te snel dan toegelaten...

Wel al een telefonisch bod gekregen van 2500 EUR voor het wrak, is al mooi imo
                                      Sterkte brecht! €2500 is wel een mooi bod vind ik.
                                      Hopelijk kom je er niet te duur vanaf!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                        Yep, zo een hek schilderen is een heel karwei waar je maar mooi vanaf bent

Wel erg dat het keer op keer van dat is, is het een provinciebaan?

negatief....we spreken van zone 50 juist voor Bonheiden centrum....

Comment

negatief....we spreken van zone 50 juist voor Bonheiden centrum....
                                          Ik zou toch niet graag op een hoek wonen waar 2 (of meer) straten elkaar kruisen, groter risico

Maar in een zone 50 verwacht je dit niet

Comment

Working...
                                          X