Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    'k snap niet goed waarom ze zijn dak er afgeknipt hebben. Dat komt nog voor, en altijd is er een geldige reden voor... aard van de kwetsuren - persoon moest eruit gehesen worden?
    Eigenlijk kadert dit ook weer in de SAVER methode waarvan hierboven al sprake geweest is... Van het moment dat er een vermoeden is van een ernstig letsel (wervels) zal men een rustige ontzetting uitvoeren waarbij het slachtoffer zo min mogelijk kan bewegen. En de beste oplossing hiervoor is het verwijderen van het dak. Zelfs al is het voertuig quasi onbeschadigd en kan het bvb voor een paar EUR opnieuw hersteld worden dan zal men nog dezelfde methode hanteren om het slachtoffer te ontzetten... Het welzijn van de patiënt gaat voor de materiële schade...

Oorspronkelijk geplaatst door saabi Bekijk Berichten
    paniek omdat de wagen op lpg stond?....is trouwens niet nodig om te panikeren...
    Geen paniek voor de LPG...

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
    Misschien was er toch een rugkwetsure.
    Er hoeft zelfs geen letsel aan de wervels te zijn, een vermoeden ervan is voldoende... Als het slachtoffer klaagt over pijn aan de rug kan het medisch team beslissen dat er een gecontroleerde ontzetting dient te gebeuren waarbij het dak verwijderd dient te worden om het slachtoffer zo weinig mogelijk te bewegen.

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
    Het is beter dat ze de auto kapotknippen om het slachtoffer niet te veel te moeten bewegen dan ze het slachtoffer een blijvend letsel moeten toebrengen .
    Klopt

Het kan misschien raar lijken dat de brandweer een perfect herstelbare wagen (mss niet in dit geval maar algemeen genomen) totaal vernield om een slachtoffer te ontzetten maar het welzijn van de patiënt primeert nog steeds op de materiële schade...

Maw: 't Is dus zeker geen paniek voor de LPG ('k Heb trouwens nog maar zelden een hulpverlener zien panikeren omdat een voertuig op LPG reed )

Comment

• Iemand foto's of iets vernomen van een botsing met een lijnbus ergens eind vorige week in Zaventem ? Vriend van een kennis van me heeft het leven gelaten tijdens een fatale crash tegen een lijnbus in Zaventem tege hoge snelheid...

Comment

• Truck Crash in Juni 2007 op de Brusselse Ring

Comment

• complicatietje

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
            complicatietje

compilatie, Tandy Emmerman?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten

ahja ma da van mij is ne mix van compilatie en gecompliceerd snapt ge

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten

Er is bij hem een complicatie opgetreden

Comment

ahja ma da van mij is ne mix van compilatie en gecompliceerd snapt ge
                  nee, en ik wil het ook niet snappen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                    Er is bij hem een complicatie opgetreden
                    nog eentje?

Comment

• het was niet mijn favoriet maar het is toch jammer.

Last edited by ; 08/05/2008, 18:29.

Comment

• Cayman S dacht ik? Op je 26e deze wereld verlaten is wel pijnlijk. Zeker met z'on carriere

Comment

• als je dat filmpje bekijkt zijn het vooral ferrari's die tegen een boom of iets anders knallen, terwijl de lambo's bbq's organiseren.

Comment

• François Sterchele

Cayman 3.4 S
                            Net 1 jaar oud

Comment

• De klap moet enorm geweest zijn.....

Een triestig ongeval van een jonge en beloftevolle kerel

Comment

3 patatten eigenlijk... twas een bocht naar rechts... eerst tegen de linker betonblokken (dat zie je nog op de foto's) dan rechts tegen de vangrails, om dan uiteindelijk terug naar de overkant gekatapulteert te worden omdan de laatste klap, frontaal op te vangen...
                                110 ? ge moogt daar maar 70 eh, 'k rijdt daar elke dag voorbij, staan idd wel al een paar schoon strepen op die betonblokken. Die bocht van ring van antwerpen > richting mechelen > craeybeckxtunnel staat zo ook schoon vol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
                                  110 ? ge moogt daar maar 70 eh, 'k rijdt daar elke dag voorbij, staan idd wel al een paar schoon strepen op die betonblokken. Die bocht van ring van antwerpen > richting mechelen > craeybeckxtunnel staat zo ook schoon vol.
                                  had ik niet aangehaald dat ie te snel reed?

Comment

• ik wilde het eerst bij het humortopic zetten
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                      De klap moet enorm geweest zijn.....

Een triestig ongeval van een jonge en beloftevolle kerel
                                      Volgens het parket zou het ongeval tegen 217 km/h gebeurd zijn ...

Comment

• Vraag me eigenlijk af hoe ze die snelheid naderhand terug gaan bepalen
                                        Uit zo een hoopje schroot kan volgens mij niet veel teller of electronica heel uitkomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                          Vraag me eigenlijk af hoe ze die snelheid naderhand terug gaan bepalen
                                          Uit zo een hoopje schroot kan volgens mij niet veel teller of electronica heel uitkomen
                                          als den teller nog heel was weten ze het direct hé, blijven die niet plakken bij moment v/d impact

Comment

Working...
                                          X