Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
    Vraag me eigenlijk af hoe ze die snelheid naderhand terug gaan bepalen
    Uit zo een hoopje schroot kan volgens mij niet veel teller of electronica heel uitkomen
    De afstand tussen het verlaten van de weg en de botsing, de afstand van de brokstukken, beschadigde brokstukken, ... volgens mij perfect mogelijk.

Zijn "dossier" wordt ook niet vrijgegeven. Gedronken? ...

Comment

• Dat staat denk ik wel vast als je de krantenartikels mag geloven. Hij kwam van Cafe Local blijkbaar en was daar met spelers van gba blijkbaar. Die hadden hem een slaapplaats aangeboden, maar hij had die geweigerd. Dus kans lijkt me wel vrij groot dat er ook alcohol in het spel zal zijn geweest. Nu, of DAT de oorzaak is van het ongeval laat ik in het midden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
        Dat staat denk ik wel vast als je de krantenartikels mag geloven. Hij kwam van Cafe Local blijkbaar en was daar met spelers van gba blijkbaar. Die hadden hem een slaapplaats aangeboden, maar hij had die geweigerd. Dus kans lijkt me wel vrij groot dat er ook alcohol in het spel zal zijn geweest. Nu, of DAT de oorzaak is van het ongeval laat ik in het midden...
        mja twas ook al laat, volgens mij was die gwn gas aan het geven, maar omdat die baan zo recht is, is die volgens mij ingedommeld en zo afgekapt naar rechts.... echt spijitige zaak

achja onverantwoord dat gas geven maar de ene keer is het een kick in je razendsnelle jonge leven de andere keer je laatste pitstop

Comment

• Dit moet eens verklaard worden:

Comment

• aiaiaiaiaiaii

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
              Dit moet eens verklaard worden:
              ...
              komt af en toe wel eens voor: eerste wagen remt plots: poep omhoog, en 't is al een hoog geval.
              tweede wagen remt eveneens kort: neus omlaag en 't is al een laag geval, met wigvormige motorkap.
              Gevolg: tweede schept eerste omhoog.

besluit: met een scherpe neus beter gas geven voor je tegen een andere wagen botst

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

aiaiaiaiaiaii

In België dumpen ze regelmatig wrakken langs de autosnelweg, in Dubai moeten ze dat toch weer net iets decadenter kunnen doen.

Comment

Dit moet eens verklaard worden:
                  De bestuurder/-ster van de Infiniti: "Het wegdek van de autosnelweg was opeens gedaan. Ik ging dan naar rechts maar die Jaguar stond in de weg."

Comment

aiaiaiaiaiaii

damn zo'n knappe bak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                      De bestuurder/-ster van de Infiniti: "Het wegdek van de autosnelweg was opeens gedaan. Ik ging dan naar rechts maar die Jaguar stond in de weg."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                        Zo gaat dat he, wagens staan soms stil he

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Comment

• Er bestaan ook foto's van die E30 na de crash dacht ik. Stof om eens over na te denken.
                              1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                Er bestaan ook foto's van die E30 na de crash dacht ik. Stof om eens over na te denken.

Comment

• jawadde als ge die kerels nog ziet lachen in da filmke en dan weet da ze da hun laatste ritje was... erg voor de passagiers

Comment

• Hun laatste halve minuut bedoel je. Raar om bij stil te staan eigenlijk.
                                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                      + YouTube Video
                                      stomme vorte boeren

Comment

• Eigenlijk, hier horen die ook thuis zekers:

Comment

• Comment

Working...
                                          X