Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vanmorgen omstreeks 7 uur reed een vrachtwagen geladen met kippen in op een stilstaande file.
    Hoeveel keer nóg?

Comment

• Wat bedoel je hiermee?

Comment

• Waasmunster deze morgen (foto's www.gva.be) ...
        Wow, ik dacht even dat we in Polen waren aanbeland

Comment

• wat voor nen auto was dat? Hopelijk zijn de mensen daar nog levend uit geraakt
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• lijkt me een Volvo v50
            de vrouw in de auto was zwaargewond maar buiten levensgevaar (volgens het vtm nieuws)
            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• idd aan de hoofdsteunen kan je het zien
              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                wat voor nen auto was dat? Hopelijk zijn de mensen daar nog levend uit geraakt
                Dat was een Volvo V50.

Comment

• Aan de vorm van de achterlichten zie je ook dat het een volvo geweest is!
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ook aan de letters Volvo op de kofferklep.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DjDoPy Bekijk Berichten
                      Die Engelse Politieagent lijkt me erbij gezet met photoshop .
                      inderdaad want je kunt niet in het buitenland gaan rijden met je auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                        Dat was een Volvo V50.
                        ik twijfel nog tussen een V70 en een V50, met voorkeur voor V50.
                        Maar ik vermoed dat jij het zeker weet.

Vrouw is inderdaad buiten levensgevaar, zat wel zwaar gekneld uiteraard. Bestelwagen lag immers bovenop die volvo.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• hoe meer ik details bekijk .... ja, een V50

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ik dacht eerst aan een ford focus ...
                            maar 't is toch een volvo. Had dit een kleine stadswagen geweest
                            dan was de tol veel groter geweest.

Als je de laatste foto bekijkt dan heeft de chauffeur
                            waarschijnlijk wel letsels opgelopen door die ladders ...

Comment

• die Ford Transit

Comment

• Let vooral op die ijzige schreeuwen die je af en toe kan horen...

als wij met de brandweer op een ongeval aankomen, en je hoort iemand schreeuwen => kippenvel....MAAR, eigenlijk goed nieuws, want dan zijn de slachtoffers nog goed bewust

Comment

• Niet echt een "waanzinnige" crash; maar ik moest toch 2x kijken toen ik uit het café kwam rond half drie en ik een paar wielen in de lucht zag liggen. Chauffeur had wat gedronken en duidelijk te snel gereden; een (verkeerd)geparkeerde auto geraakt (van een plaatselijke politiecommisaris ), een stelling aan een huis geraakt en dan op zn dak beland. Gelukkig geen gewonden, ik zou er echt niet goed van zijn om daar toe te komen en iemand aantreffen die nog vastzit in zn auto of onder het bloed zit, brrr...

i 1 2 1/2 6

Comment

• Knap gedaan,

Ze zouden die met naam en toenaam in de gazet mogen plaatsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                      Knap gedaan,

Ze zouden die met naam en toenaam in de gazet mogen plaatsen
                                      Hebben ze geen plaats meer voor, staat al vol gemekker over Boonen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                        Hebben ze geen plaats meer voor, staat al vol gemekker over Boonen
                                        We zullen het houden op het feit dat de gazet zowiezo al vol gemekker staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                          Wat bedoel je hiermee?
                                          Dit:

Een vrachtwagen reed in op een andere vrachtwagen, in de staart van een file.
                                          Bron: deredactie.be

Comment

Working...
                                          X