19-jarige torpedeert huis met een M3
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenGT-R die een deukje kreeg van een R8:
ik zie het al staan in het magazine
"the GTR is faster and has better brakes then the R8" en dan met deze foto erbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenis dit niet de GTR die het topgear magazine in de prak heeft gereden
ik zie het al staan in het magazine
"the GTR has better brakes then the R8" en dan met deze foto erbij
Comment
-
Vanmorgen in het Nederlandse Aalten gebeurde een ongeval met een Lamborghini.
Voor fotos: http://www.112achterhoek.nl/uitrukken.php?id=3088
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenVanmorgen in het Nederlandse Aalten gebeurde een ongeval met een Lamborghini.
Voor fotos: http://www.112achterhoek.nl/uitrukken.php?id=3088
Comment
-
'k wou juist zeggen dat die Alfa aan de verkeerde kant reed, maar dan zag ik de Britse nummerplaat (hoewel dat nog niks wil zeggen natuurlijk)...
Het lijkt me ook eerder een motorscooter ipv een motor (tenzij je goed kijkt en er de smoel van een nieuwe Goldwing in herkent)...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten'k wou juist zeggen dat die Alfa aan de verkeerde kant reed, maar dan zag ik de Britse nummerplaat (hoewel dat nog niks wil zeggen natuurlijk)...
Het lijkt me ook eerder een motorscooter ipv een motor (tenzij je goed kijkt en er de smoel van een nieuwe Goldwing in herkent)...
aan de andere kant, die tegenligger in de verte...
*krap eens een paar keer over zen hoofd en klikt terug op gebruikersinstellingen*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenTom Boonen vs een kat
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Wielrenner Tom Boonen heeft zijn herstelde gele Lamborghini Murciélago te koop gezet. Met deze wagen knalde Boonen in april vorig jaar tegen een Kempense elektriciteitspaal bij het ontwijken van een overstekende kat. Het herstellen van de wagen nam wel wat tijd in beslag. "Omdat ik het grotendeels zelf wilde doen en omdat het niet zo gemakkelijk is om aan onderdelen te geraken", aldus Boonen. Hoeveel de gele bolide nog moet kosten, is niet bekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk Berichten
Comment
Comment