Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 19-jarige torpedeert huis met een M3

Comment

• Comment

• 19-jarige: sorry papa maar ik het is zo moeilijk om al die pedalen uiteen te houden

Comment

• Ziet er nog herstelbaar uit.

Comment

• De achteras lijkt me nogal kapot en het chassis op de laatste foto aan de motorruimte is precies gebogen, kan ook aan de foto liggen natuurlijk.

Comment

• GT-R die een deukje kreeg van een R8:

Comment

• oewtsj

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                  GT-R die een deukje kreeg van een R8:
                  is dit niet de GTR die het topgear magazine in de prak heeft gereden
                  ik zie het al staan in het magazine
                  "the GTR is faster and has better brakes then the R8" en dan met deze foto erbij
                  Last edited by ; 25/07/2008, 00:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                    is dit niet de GTR die het topgear magazine in de prak heeft gereden
                    ik zie het al staan in het magazine
                    "the GTR has better brakes then the R8" en dan met deze foto erbij
                    Ja, dat is die van Top Gear Magazine.

Comment

• Vanmorgen in het Nederlandse Aalten gebeurde een ongeval met een Lamborghini.
                      Voor fotos: http://www.112achterhoek.nl/uitrukken.php?id=3088

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                        Vanmorgen in het Nederlandse Aalten gebeurde een ongeval met een Lamborghini.
                        Voor fotos: http://www.112achterhoek.nl/uitrukken.php?id=3088
                        Ai, dat doet pijn vrees ik

Comment

• Deze nacht op de A12 te Wolvertem:

Opel Corsa tegen een Renault Clio:

Comment

• alfa 8c ding vs moto

Comment

• 'k wou juist zeggen dat die Alfa aan de verkeerde kant reed, maar dan zag ik de Britse nummerplaat (hoewel dat nog niks wil zeggen natuurlijk)...

Het lijkt me ook eerder een motorscooter ipv een motor (tenzij je goed kijkt en er de smoel van een nieuwe Goldwing in herkent)...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Dit noemen ze nog eens met de deur in huis vallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
                                  'k wou juist zeggen dat die Alfa aan de verkeerde kant reed, maar dan zag ik de Britse nummerplaat (hoewel dat nog niks wil zeggen natuurlijk)...

Het lijkt me ook eerder een motorscooter ipv een motor (tenzij je goed kijkt en er de smoel van een nieuwe Goldwing in herkent)...
                                  weird situation... langs de ene kant denk ik dat de alf juist rijd aan het verkeersbord rechts te zien...

aan de andere kant, die tegenligger in de verte...

*krap eens een paar keer over zen hoofd en klikt terug op gebruikersinstellingen*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                    Tom Boonen vs een kat

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Wielrenner Tom Boonen heeft zijn herstelde gele Lamborghini Murciélago te koop gezet. Met deze wagen knalde Boonen in april vorig jaar tegen een Kempense elektriciteitspaal bij het ontwijken van een overstekende kat. Het herstellen van de wagen nam wel wat tijd in beslag. "Omdat ik het grotendeels zelf wilde doen en omdat het niet zo gemakkelijk is om aan onderdelen te geraken", aldus Boonen. Hoeveel de gele bolide nog moet kosten, is niet bekend.

Comment

• Tom Boonen heeft nog gestudeerd voor automecanieker als ik me niet vergis

Comment

• Zou de wagen ook online te koop staan? Waar?

Comment

• dat huis is opeens dubbel zo veel waard, met die lambo erin geplant.

Comment

Working...
                                          X