Ziekelijk topicje..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenDie laatste seconden gaan zéér traag voorbij gaan, en tegelijk ook zeer snel.
16 jaar geleden als passagier een zwaar ongeval meegemaakt op de E40 en ik weet nog perfect hoe "traag" alles ging terwijl het ongeval zelf slechts seconden duurde... Aquaplaning, controle kwijt, beginnen slippen, frontaal op de Jerseys, bovenop de Jerseys gecatapulteerd, er terug af gevlogen terug rijweg op en beginnen rondtollen (gelukkig niet overkop), je ziet de lichten naderen van het verkeer dat achter je reed en hoopt dat niemand je raakt, 3 rijvakken over zonder iemand te raken (oef) om dan over de pechtstrook tegen een metalen vangrail stil te komen staan... Alles bij elkaar x aantal seconden... Toen leek het eeuwig te duren... En dan kom je tot het besef dat je stilstaat... Je bekijkt iedereen eens om te zien of iemand gewond is, je ziet of je zelf verwondingen hebt en totaal groggy van de gebeurtenissen tuimel je uit de wagen... Wij hebben toen enorm veel geluk gehad, buiten heel veel blauwe plekken, wat kneusingen en de obligate whiplash hadden we geen verwondingen. Een paar minuten nadat je iets of wat bekomen bent zie je pas de schade aan de wagen of beter gezegd wat er over bleef...
Seconden die minuten of zelfs uren lijken te duren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenBen er vorige week ook gepasseerd, en vandaag opnieuw.
Welbekende papegaai ???Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
VW Caddy 2008 1.9TDI
_-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk BerichtenIs dat nie die papegaai die vanboven op het dak van een hotel staat aan de linkerkant ergens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk BerichtenIs dat nie die papegaai die vanboven op het dak van een hotel staat aan de linkerkant ergens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenInderdaad! Voor mijn vriendin haar familie die er al jaren komt is dat de plek om af te slagen naar het centrum. Zij hebben het daar altijd over, maar misschien dat niet bij iedereen zo bekend dan.Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
VW Caddy 2008 1.9TDI
_-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichtenfredoo *slik* wist ik niet!
sterkte, topic met meer nieuws?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichtenhttp://www.autoforum.be/showthread.php?t=28350 (op blz 6 staan nog wat foto's)
Sterkte nog bij eventuele revalidatie
Comment
-
Na een achtervolging door de politie crashte een Audi A3 deze nacht in Liezele tegen een boom. Als bij wonder overleefde de chauffeur dit zware ongeval...
De brandweer van Londerzeel en van Puurs moesten meer dan een anderhalf uur werken om het slachtoffer bevrijd te krijgen...
Meer foto's kan je op onze Flickr account terugvinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenNa een achtervolging door de politie crashte een Audi A3 deze nacht in Liezele tegen een boom. Als bij wonder overleefde de chauffeur dit zware ongeval...
De brandweer van Londerzeel en van Puurs moesten meer dan een anderhalf uur werken om het slachtoffer bevrijd te krijgen...
Meer foto's kan je op onze Flickr account terugvinden
Ps: Moeder in hare pyjama zal ook wel weer denken : " die chauffeurs van tegenwoordig "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk BerichtenTom Boonen heeft nog gestudeerd voor automecanieker als ik me niet vergis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk BerichtenKun je die A3 tegen de boom nog een verkeersongeval noemen?
Wel spijtig voor die Japanse Kerselaar... prachtige boom!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIk zou niet weten waarom het een vliegtuigongeval zou zijn...
Wel spijtig voor die Japanse Kerselaar... prachtige boom!
Die kerselaar zal dat wel overleven Ik dacht dat het een fout gelopen achtervolging was...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk BerichtenDie kerselaar zal dat wel overleven Ik dacht dat het een fout gelopen achtervolging was...
Ja toch, zijn schors heeft er goed van...
+€500 aan de bomendokter dokken!
Comment
Comment