Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichtenallicht, ik heb een Hollands lief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtengij hebt precies een probleem met hollanders hé .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichtenen met Astra's
ik voel mij niet aangesproken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenhij heeft het over gepimpte astraatjes
ik voel mij niet aangesproken
Comment
-
Vandaag is er een vrachtwagen ingereden op de Kangoo van een collega van mij.
Hij was net aangekomen ter controle van wegenwerken langs de N9 in Lovendegem.
De vrachtwagen is er zonder remmen op ingereden, en heeft dan nog een vrachtwagen van de werfarbeiders meegehad.
Hij was nog maar net uit de auto toen het gebeurde.
Gelukkig is er niemand gewond, al hebben ze wel moeten wegspringen in de mais.
Vanavond een paar foto's genomen van het wrak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenVandaag is er een vrachtwagen ingereden op de Kangoo van een collega van mij.
Hij was net aangekomen ter controle van wegenwerken langs de N9 in Lovendegem.
De vrachtwagen is er zonder remmen op ingereden, en heeft dan nog een vrachtwagen van de werfarbeiders meegehad.
Hij was nog maar net uit de auto toen het gebeurde.
Gelukkig is er niemand gewond, al hebben ze wel moeten wegspringen in de mais.
Vanavond een paar foto's genomen van het wrak.
Oorspronkelijk geplaatst door hulpdienstenforum-vlaanderen.beBron : http://www.hulpdienstenforum-vlaande...ad.php?t=50179
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny.V.D.;397915;
Bron: Avs (foto's)
Het zou ook deze avond tezien zijn op avs.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Je mag er niet aan denken, maar het kan mij ook overkomen, ik ben ook dagelijks op de baan voor mijn werk.
Ik heb daar ook al veel gestaan op de N9.
Er kan geen signalisatie genoeg zijn, de mensen remmen niet meer voor werken langs de weg.
Ik kom het dagelijks tegen dat de vrachtwagens en auto's op 1m aan 90 je voorbijrijden.(bij manier van spreken, al komt het soms) voor)Last edited by Bert; 10/09/2008, 21:53.
Comment
-
Dinsdagnamiddag heeft mijn pa een Q7 van een collega geplooid. Hij was in Frankrijk, is op de snelweg in slaapgevallen en is met een snelheidsverschil van 80 km/h zonder te remmen op een vrachtwagen gereden. De Q7 stak er naar het schijnt tot tegen de achteras van de aanhanger onder
Chance dat hij let de Q7 was want ik denk dat als hij met zijn eigen A6 geweest was, het wel eens minder goed had kunnen aflopen
Hij heeft enkel pijn in de borst, en zijn collega die ook lag te slapen heeft nog wat schaafwonden en blauwe plekken ook. Het motorblok lag verspreid over ongeveer 200m van het wrak en hij heeft een file van 30km veroorzaakt.
Hier wat pics van het wrak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenMja, slechte gewoonte om zo te typen, die n is altijd een extra letter en duurt te lang
MJ, slecht gewoont o z t type, di i altij ee extr lette e duur t lan
en nog een maand later:
M, slech gewoon typ, d alti e ext lett duu la
Good busy__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment