Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
    daarmee dat ik het ook niét kon laten ginds te reageren
    gij hebt precies een probleem met hollanders hé .

Comment

• allicht, ik heb een Hollands lief.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
        allicht, ik heb een Hollands lief.
        problemen verzekerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
          gij hebt precies een probleem met hollanders hé .
          en met Astra's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
            en met Astra's
            hij heeft het over gepimpte astraatjes
            ik voel mij niet aangesproken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
              hij heeft het over gepimpte astraatjes
              ik voel mij niet aangesproken
              Ik toch een heel klein beetje zo

Comment

• Thad evengoed gepimpte Poentoo's of Gollufs kunnen zijn hoor, wilde gewoon de gefrustreerde pubertjes op hun pieke stampen.
                En op zich heb ik geen problemen met niemand, ze moeten alleen niet komen zeveren

Comment

• Vandaag is er een vrachtwagen ingereden op de Kangoo van een collega van mij.

Hij was net aangekomen ter controle van wegenwerken langs de N9 in Lovendegem.
                  De vrachtwagen is er zonder remmen op ingereden, en heeft dan nog een vrachtwagen van de werfarbeiders meegehad.
                  Hij was nog maar net uit de auto toen het gebeurde.
                  Gelukkig is er niemand gewond, al hebben ze wel moeten wegspringen in de mais.
                  Vanavond een paar foto's genomen van het wrak.

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                    Vandaag is er een vrachtwagen ingereden op de Kangoo van een collega van mij.

Hij was net aangekomen ter controle van wegenwerken langs de N9 in Lovendegem.
                    De vrachtwagen is er zonder remmen op ingereden, en heeft dan nog een vrachtwagen van de werfarbeiders meegehad.
                    Hij was nog maar net uit de auto toen het gebeurde.
                    Gelukkig is er niemand gewond, al hebben ze wel moeten wegspringen in de mais.
                    Vanavond een paar foto's genomen van het wrak.
                    Hier op de plaats van het ongeval.

Oorspronkelijk geplaatst door hulpdienstenforum-vlaanderen.be
                    Bron : http://www.hulpdienstenforum-vlaande...ad.php?t=50179

Oorspronkelijk geplaatst door Kenny.V.D.;397915;

Bron: Avs (foto's)
                    Het zou ook deze avond tezien zijn op avs.
                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• miljaar! platte koekedoze!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• shit, als hij was blijven zitten denk ik niet dat er nog veel van over was :o

Comment

• Eerste blik dacht ik aan een lupo of zo

Fak zo ineen

chanse gehad

Comment

• Je mag er niet aan denken, maar het kan mij ook overkomen, ik ben ook dagelijks op de baan voor mijn werk.
                            Ik heb daar ook al veel gestaan op de N9.
                            Er kan geen signalisatie genoeg zijn, de mensen remmen niet meer voor werken langs de weg.
                            Ik kom het dagelijks tegen dat de vrachtwagens en auto's op 1m aan 90 je voorbijrijden.(bij manier van spreken, al komt het soms) voor)
                            Last edited by Bert; 10/09/2008, 21:53.
                            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Amaj, daar hebbe ze ni veel preswerk nemeer aan..

Chanse da daar niemand nemeer inzat, da waren dode geweest..

Comment

• hahaha da topic van de m5 van matthi op autoblog is gewoon kapotlache

Echt zo mense zegge das helemaal geen m5, ik dacht dat hier kenners zate hahahaha

Wa een faaaaaaalers die mensen

Comment

• Van Limburgers is het geweten dat ze de eind"t" inslikken maar ik wist niet dat ze dat in Vl.Brabant ook met de eind"n" deden ??

Comment

• Mja, slechte gewoonte om zo te typen, die n is altijd een extra letter en duurt te lang

Comment

• Dinsdagnamiddag heeft mijn pa een Q7 van een collega geplooid. Hij was in Frankrijk, is op de snelweg in slaapgevallen en is met een snelheidsverschil van 80 km/h zonder te remmen op een vrachtwagen gereden. De Q7 stak er naar het schijnt tot tegen de achteras van de aanhanger onder
                                      Chance dat hij let de Q7 was want ik denk dat als hij met zijn eigen A6 geweest was, het wel eens minder goed had kunnen aflopen
                                      Hij heeft enkel pijn in de borst, en zijn collega die ook lag te slapen heeft nog wat schaafwonden en blauwe plekken ook. Het motorblok lag verspreid over ongeveer 200m van het wrak en hij heeft een file van 30km veroorzaakt.
                                      Hier wat pics van het wrak

Comment

• Echt wel opvallend dat alles weg is vooraan en het passagierscomponent nog volledig intact is. (Enkel de deur van de bestuurder ging niet meer open)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                                          Mja, slechte gewoonte om zo te typen, die n is altijd een extra letter en duurt te lang
                                          volgende maand wordt het dan dit?
                                          MJ, slecht gewoont o z t type, di i altij ee extr lette e duur t lan

en nog een maand later:

M, slech gewoon typ, d alti e ext lett duu la

Good busy

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X