Als je dan toch ingesloten zit. Hopen dat je nog op tijd uit je wagen geraakt en een veilige kant op loopt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
-
Ik heb zo ooit eens ééne zien komen en heb me dan naast de file gereden. Chanceke want die puit stond pas naast mij stil.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenIk heb zo ooit eens ééne zien komen en heb me dan naast de file gereden. Chanceke want die puit stond pas naast mij stil.
Verkeerslichten op een snelweg = bad idea...
Vrachtwagens die (mogelijk op CC) geen attentie doen op het verkeer = levensgevaarlijk
Aan een staart van een file zal ik altijd zien dat ik uitwijkmogelijkheden heb en constant in m'n spiegels zien, heden ten dage gebeuren er gewoon teveel ongevallen in files...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDat zouden meer mensen moeten doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenIdem dito... Vorig jaar aan de lichten in Londerzeel... Ik stond rechts klaar om Londerzeel binnen te rijden (komende van A'pen) als eerste. Maar gezien het feit dat er al meerdere ongevallen gebeurd zijn sta ik daar altijd klaar in versnelling en meer in m'n spiegels aan het kijken dan naar de verkeerslichten... Op een gegeven moment zie ik in m'n spiegels een trekker oplegger afkomen die niet lijkt af te remmen, ik heb m'n 4 richtingsaanwijzers opgezet maar de trekker leek niet af te remmen... Toen de trekker zo dicht was dat een aanrijding quasi onvermijdbaar was ben ik door het rood gereden en onmiddelijk rechts afgeslagen richting centrum... Enkele seconden later reed de trekker oplegger combinatie zonder te remmen los door het rode licht. Een wonder dat er toen niks gebeurd is, gelukkig had iedereen het zien aankomen en was alle verkeer gestopt anders waren er zeker doden gevallen...
Vrachtwagens die (mogelijk op CC) geen attentie doen op het verkeer = levensgevaarlijk
Aan een staart van een file zal ik altijd zien dat ik uitwijkmogelijkheden heb en constant in m'n spiegels zien, heden ten dage gebeuren er gewoon teveel ongevallen in files...
Ik ben 1.5 maand geleden zelf op een file ingereden, ik weet hoe gevaarlijk het is'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenIdem dito... Vorig jaar aan de lichten in Londerzeel... Ik stond rechts klaar om Londerzeel binnen te rijden (komende van A'pen) als eerste. Maar gezien het feit dat er al meerdere ongevallen gebeurd zijn sta ik daar altijd klaar in versnelling en meer in m'n spiegels aan het kijken dan naar de verkeerslichten... Op een gegeven moment zie ik in m'n spiegels een trekker oplegger afkomen die niet lijkt af te remmen, ik heb m'n 4 richtingsaanwijzers opgezet maar de trekker leek niet af te remmen... Toen de trekker zo dicht was dat een aanrijding quasi onvermijdbaar was ben ik door het rood gereden en onmiddelijk rechts afgeslagen richting centrum... Enkele seconden later reed de trekker oplegger combinatie zonder te remmen los door het rode licht. Een wonder dat er toen niks gebeurd is, gelukkig had iedereen het zien aankomen en was alle verkeer gestopt anders waren er zeker doden gevallen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenik vind dat adaptive cruisecontrol zou moeten verplicht worden op vrachtwagens, net om zulke situaties te vermijden of alleszins minder erg te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk weet niet hoe adaptive da is, maar zo een truck stop je niet zomaar effe als ie een obstakel ontdekt ...
trouwens , de systemen bestaan allemaal maar het moet enkel nog gereglementeerd worden maar blijkbaar zijn er belangerijkere zaken dan een mensenleven
Comment
-
Die systemen bestaan idd al een tijdje, mischien nog niet op en top maar ze bestaan.
Zulke dingen gereglementeerd krijgen is iets anders... alle ongevallen komen dan op naam van de constructeur...
Niet mijn schuld dat ik bots, het is dat systeem zijn schuld... zo zullen er vele schadeclaims, verzekeringsproblemen, ... komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenHeeft er iemand foto's of meer info over dat ongeval dat daarnet is gebeurd op de E19 ter hoogte van Sint Job ?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenBedoel je in Schoten? Met een 37-jarige man die jammer genoeg overleden is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenJa,ik wil weten wie die man was.
Maar een naam zal er niet echt getoond worden. Je kan misschien wel een pm sturen.
Kaiser, ik denk dat het nu niet de moment is voor zulke grapjes.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenik vind dat adaptive cruisecontrol zou moeten verplicht worden op vrachtwagens, net om zulke situaties te vermijden of alleszins minder erg te maken
Was een tijdje geleden in het nieuws dacht ik.
Comment
Comment