Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
    Geile auto alleen spijtig dat ik daar de centen (nog) niet voor heb.
    bwa

zoals em daar staat moet ge u da wel kunnen permitteren peis ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      bwa

Ik was net hetzelfde aan het denken.

Nog niet ! Dat komt allemaal nog wel McClane !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        bwa

Zo wel ja.
        Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
        Ik was net hetzelfde aan het denken.

Nog niet ! Dat komt allemaal nog wel McClane !
        Ik wil niet naar frietvet stinken
        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Gecrashte Bentley:
          49- summer Muscovite went to Bentley along the street [Krylatskie] hills in the direction of center. Not far number nineteen he suddenly sneezed from the hou...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichten
            Heb jij al iets gepost dat niet met Rusland te maken heeft ?

Comment

• Dat zag ik toevallig staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                of dit:
                Well, I was driving my vehicle and suddenly heard a loud horn behind. I moved to the right to let them do it, and next moment an A8 hit my rr door, damaging ...

Comment

• Donderdag ff in de file mogen staan voor deze:

't Was proper... Voorkant van die andere auto was ook volledig weg

Comment

• Bijkbaar een zwaar ongeval gebeurd in Geel deze middag?

Kruispunt aan Buga Westerlo was volledig afgesloten en er stond een tentje.

Iemand een idee wat er gebeurd is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk Berichten
                      Bijkbaar een zwaar ongeval gebeurd in Geel deze middag?

Kruispunt aan Buga Westerlo was volledig afgesloten en er stond een tentje.

Iemand een idee wat er gebeurd is?
                      Er is een voetganger overreden door een vrachtwagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                        Er is een voetganger overreden door een vrachtwagen.
                        Damn

Comment

• 't Zijn dan wel geënsceneerde crashes, maar ze rijden hier toch een hoop 3-reeksen in frieten:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Fragmenten uit één of andere Duitse serie genaamd "Alarm für Cobra 11". Als even zoekt op Youtube, kan je nogal wat wrede accidenten daaruit terugvinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
                            't Zijn dan wel geënsceneerde crashes, maar ze rijden hier toch een hoop 3-reeksen in frieten:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Fragmenten uit één of andere Duitse serie genaamd "Alarm für Cobra 11". Als even zoekt op Youtube, kan je nogal wat wrede accidenten daaruit terugvinden.
                            En dat die gasten daar niks van overhouden he

Straf

Comment

• van hln.be:
                              Een hond uit het Italiaanse Cozze moet wel een heel grote beschermengel met zich meedragen. Het diertje werd aan 112 km/u aangereden, maar wist de klap toch te overleven.

De snelheid waarmee het beestje aangereden werd, bleek nadien zijn grootste redding te zijn. Door de enorme slag raakte de hond vast in het rooster onderaan de Peugeot 207. Het beestje bleef 24 kilometer lang liggen tot de auto eindelijk zou stoppen.

De hond overleefde wonderwel en werd door dierenartsen behandeld voor een gebroken en gekneusde poot. Intussen zoekt de politie naar een nieuwe eigenaar voor het beestje. "Was hij iets zachter geraakt, dan was de klap voor hem fataal geweest, want dan zou hij van de auto weggebotst zijn en onder de wielen geraakt zijn", verklaarde de woordvoerder van de politie.
                              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• maw

gas geven is de boodschap

Comment

• Die grote grille heeft dan toch voordelen.

Comment

• En die chauffeur heeft niks gevoeld of anders over zo'n sterke zenuwen beschikken dat hij nog 24 km doorbolt zonder zelfs maar eens te stoppen om te zien welke schade hij opgelopen heeft ? Straf.

Comment

• fack. Wat voor een kalf is die bestuurder dan wel niet? Je ziet en voelt dat toch dat je een hond aanrijdt. Het minste dat je kan doen is stoppen.