Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zaterdag op de A12 te Strombeek:

De chauffeur van het voertuig zal gekneld en werd door de Londerzeelse brandweer uit z'n hachelijke positie bevrijd. Brandweer Brussel kwam in bijstand.

Comment

• Chance dat er geen passagiers bij zaten...

Comment

• Damn

Hoe werd dit voertuig gezekerd ? Door de brwm met koord? (grapje)
        Met de elevator/ ladderwagen? Ik weet dat een ladderwagen met ingeschoven ladderpakket en met de last aan het basis gedeelte van het ladderpakket wel een ton of 2 kan dragen (een auto) maar ook als die auto plots zou vallen?

Juist uit nieuwsgierigheid dat ik dit vraag want lijkt me een ingewikkelde technische interventie.

Comment

• Ik zie 't al denk ik...kraanwagen brw Brussel.

Comment

• Had dit per mail doorgekregen...

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                Had dit per mail doorgekregen...

"Gaan we vissen, Jos ?"

"Joot. Ik weet a goe pleksken. Linksaf hier."

"OK."

Comment

• Is trouwens in NL,wel al een tijdje geleden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                    Is trouwens in NL,wel al een tijdje geleden.
                    Yep, heeft nog op autoblog gestaan toen.
                    AutoMinded.be

Comment

• James Bond

Comment

• In Linter stak gisteren toen ik van Leuven kwam een wit autoke in de gracht
                        Stond trouwens ook in HBvL.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          In Linter stak gisteren toen ik van Leuven kwam een wit autoke in de gracht
                          Stond trouwens ook in HBvL.
                          en...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            en...?
                            Toch wel heel wat schade, vooraan en aan de bestuurderskant.
                            De bestuurder zou volgens de krant gekneld hebben gezeten en is door de brandweer uit de wagen gehaald.
                            Toen ik passeerde was dat allemaal gebeurd, de politie stond er met twee combi's het verkeer te regelen en op de takeldienst te wachten denk ik.
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              en...?
                              Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Toch wel heel wat schade, vooraan en aan de bestuurderskant.
                              De bestuurder zou volgens de krant gekneld hebben gezeten en is door de brandweer uit de wagen gehaald.
                              Toen ik passeerde was dat allemaal gebeurd, de politie stond er met twee combi's het verkeer te regelen en op de takeldienst te wachten denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten

Ik ben er heir in dit topic al tegen gekomen die er niet zo erg aan toe waren als die zunne!
                                  Spijtig dat ik d'r geen foto's van heb.

Comment

• Cristiano Ronaldo..

Comment

• Damn maakt dat mee

2014 Bmw 118d Estorill //M
                                      2000 Bmw 320d
                                      2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                      2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                      https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                      Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                      http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                      Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• efkes met den hogen druk derover en ge ziet da nie meer...

Comment

• LET OP DIE GAST OP DE AFFICHE
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X