Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
    Op gebied van reetjes en bijhorende kleurschakeringen wil ik met Yoda niet in discussie treden. Het is algemeen geweten dat hij op dit vlak een authoriteit is. Reetje it is!
    Ik heb al menig reetjes opengereten om de ingewanden d'r uit te halen.

(na de jacht wel te verstaan)

Comment

• Zijn er nergens foto's te vinden van dien auto die in het dak van een kerk gezeten heeft??
      Was ergens in Duitsland dacht ik?
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
        Filmpke:
        Internet, met/zonder mobiel, met/zonder digitale tv. Creëer een totaalbeleving met entertainment. Alsook business internet & telefonie voor bedrijven.

Maar die reed volgens mij wel wa te rap..

Damn! Wat een vlucht heeft die wel niet gemaakt...
        Al een geluk is die in het dak van die kerk gevlogen, anders zou die het niet meer kunnen navertellen, denk ik zo

Comment

• skoda octavia
          zeker een RS
          wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
            skoda octavia
            zeker een RS
            Waarschijnlijk wel, aan de bumper te zien.

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• einzelstück

Comment

• Banaan.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                    Zondagochtend in Nieuwenrode, voertuig geslipt op spiegelglad wegdek:

Rover 416Si

zonde weer een ROVER minder op de baan

grtz

minibrmke

Comment

• In Brugge aan de texaco op de Baron Ruzettelaan staat er een zwaar gecrashte X5. Staat die foto hier nog niet ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                        In Brugge aan de texaco op de Baron Ruzettelaan staat er een zwaar gecrashte X5. Staat die foto hier nog niet ?
                        Blijkbaar niet Dat is dan bijna op Moerbrugge? (rondpunt aan de groene brug?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                          Blijkbaar niet Dat is dan bijna op Moerbrugge? (rondpunt aan de groene brug?)

Neen, de andere texaco. Tussen de winkels (aldi enzo) en Jet tankstation (nu luc oil dacht ik)

Als ik nog eens passeer zal ik eens een foto nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                            Filmpke:
                            Internet, met/zonder mobiel, met/zonder digitale tv. Creëer een totaalbeleving met entertainment. Alsook business internet & telefonie voor bedrijven.

Maar die reed volgens mij wel wa te rap..
                            Da's wel heel straf, veel minder als 250 moet ge toch niet rijden om zoiets te doen ?

Comment

• Testpiloot Porsche komt om op Autobahn

Op de Duitse A5 bij Darmstadt is vanochtend een 51-jarige testrijder van Porsche om het leven gekomen. Hij reed met een preproductie-model. Een tweede testwagen die hem volgde, kon het ongeluk nog net ontwijken.

De Duitse politie geeft verder geen informatie over de details van het ongeval. Door nog onbekende oorzaak is de auto onder de middenvangrail doorgeschoten.

De Autobahn is door de crash tot zeven uur vanochtend afgesloten geweest. Ook het verkeer in de tegengestelde richting naar Frankfurt heeft hinder ondervonden door het ongeluk. (autoweek.nl/jvr)

bron: www.hln.be
                              =============================================

*slik*

Veel sterkte aan de achtergebleven kennissen en dierbaren van de overledene.

R.I.P.

Comment

• Ne serieuzen doef precies. En dat soort ongevallen kan je natuurlijk niet hebben met een SUV ofzo, die schuiven daar niet onder.

En zo een vangrail, das een fileermes eh

Zo te zien een GT3?

Comment

• Die vangrails zijn toch niet alles. Ik ben content dat ik er niet bij was om de piloot uit dat wrak te halen. Zijn collega zal er toch niet goed van zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Ne serieuzen doef precies. En dat soort ongevallen kan je natuurlijk niet hebben met een SUV ofzo, die schuiven daar niet onder.

En zo een vangrail, das een fileermes eh

Zo te zien een GT3?
                                    Preproductie model ?

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                          Preproductie model ?
                                          t is ne 991

Comment

Working...
                                          X