Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Hoe is dat gebeurdOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHoe is dat gebeurd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenlijkt mij niet moeilijk toch, gewoon het rond punt een beetje te snel genomen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenJa, maar vind het toch maar vreemd, zo snel kunde die toch niet nemen (toch niet met eene camion)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIs weldegelijk met handbak te krijgen dacht ik?
die handbak maakt die kar specialer, dat zalige 'klak' geluidje bij 't schakelen.. klinkt ook iets beter dan een versie met die flippers.
heel zeldzaam helaas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHoe is dat gebeurdOorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenlijkt mij niet moeilijk toch, gewoon het rond punt een beetje te snel genomen.Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenJa, maar vind het toch maar vreemd, zo snel kunde die toch niet nemen (toch niet met eene camion)Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenje kan elke bocht of rond punt te snel nemen. er staan hier talloze voorbeelden van in dit topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenDenk toch ook, zoals knight-rider, dat hij eerder te traag reed en daardoor "naar binnen" gekanteld is hoor ......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenDenk toch ook, zoals knight-rider, dat hij eerder te traag reed en daardoor "naar binnen" gekanteld is hoor ......
Nee, dat bedoelde ik niet.
Maar ik vind het gewoon vreemd, zo snel trekt zo'n vrachtwagen toch niet op he
Kan toch alleen maar als die man niet gestopt heeft aan de rotondeOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
Kan toch alleen maar als die man niet gestopt heeft aan de rotonde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
Kan toch alleen maar als die man niet gestopt heeft aan de rotondeOorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenof de (te zware) lading niet goed verdeeld. het gebeurt nog.
Comment
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk BerichtenVrachtwagen kan door bepaalde lading al bij 30km/u kantelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenReden te meer om de chauffeur, die dat moet weten, zijn snelheid aan te passen om dit te vermijden.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenop een kaarsrechte baan, je moet het maar kunnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenop een kaarsrechte baan, je moet het maar kunnen
Comment
Comment