Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik vraag me af of dit protest is tegen het betalen voor een staanplaats of dat die nu gewoon hangt te drogen.
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Niet echt waanzinnig:
      vervangwagen2.jpg

vervangwagen1.jpg

vervangwagen3.jpg

Vervangwagen van de garage m'n broer heeft er 1 dag mee gereden.

Comment

• Hoe heeft em da gedaan?

Comment

• Beetje te vroeg willen sturen ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Hoe heeft em da gedaan?
            Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
            Beetje te vroeg willen sturen ofzo?
            Nee ie moest vroeg op en was blijkbaar nog nie helemaal uitgeslapen. Is lijk in de gracht geraakt ofzo en is via da gat in de vooruit deruit moeten kruipen. Ma had echt nx, zelfs nog geen blauwe plek.

Comment

• de garage zal lachen. en zijn verzekering nog meer.
              wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten

ik vraag me af of dit protest is tegen het betalen voor een staanplaats of dat die nu gewoon hangt te drogen.
                Wat ook de reden moge zijn, ik denk in alle geval dat die elektriciteitskabels van staaldraad gemaakt zijn en niet van koperdraad..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                  Foto genomen vanuit het openbaar vervoer ??
                  duidelijk wel hé
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    duidelijk wel hé

Je moet maar denken dat aan alles een eind komt....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lollers Bekijk Berichten
                      Nee ie moest vroeg op en was blijkbaar nog nie helemaal uitgeslapen. Is lijk in de gracht geraakt ofzo en is via da gat in de vooruit deruit moeten kruipen. Ma had echt nx, zelfs nog geen blauwe plek.
                      Dan is da toch ook gene brede...

En het dakraam ging ook niet meer open?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten

En dan tuimelt die wagen om en sterf je er onder.
                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                          148

Comment

Ie heeft op da moment gewoon voor het makkelijkste gekozen denkuk. Kzou dan ook niemeer op m'n gemak aan da dakraam prutsen.

Comment

kzou liever zoiets proberen (dus met grotere opening waaruit je ook sneller weg bent bij gevaar) dan me door een klein gat in de ruit te wurmen waar je evenveel kans maakt om de wagen te doen kantelen en bijkomend nog eens kan doormidden gesneden worden door het glas. (overdreven ik weet het, maar kiezen tussen glas of een dakvenster.....)
                              wimoptiek.be op

Comment

aja, het dakraam
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                    kzou liever zoiets proberen (dus met grotere opening waaruit je ook sneller weg bent bij gevaar) dan me door een klein gat in de ruit te wurmen waar je evenveel kans maakt om de wagen te doen kantelen en bijkomend nog eens kan doormidden gesneden worden door het glas. (overdreven ik weet het, maar kiezen tussen glas of een dakvenster.....)
                                    Als dien auto ommekeerd terwijl daj door ut dakraam kruipt, ga je meer zeer hebbn dan als ie omkeerd terwijl je door de vooruit kruipt, dan heb je teminste nog ruimte . En je weet toch nooit hoe je zult reageren als jij in die situatie terechtkomt.
                                    Last edited by lollers; 09/04/2009, 19:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                      Dan verkies ik liever het vrije portier of bij een 3/5-deurs de koffer.
                                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Dan verkies ik liever het vrije portier of bij een 3/5-deurs de koffer.
                                        Zaten allebij geblokkeerd en ik denk niet dat hij het ook geprobeerd heeft. Gewoon instinctief gat in de ruit gestampt en eruit gekropen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                          aja, het dakraam
                                          Een schuifdak dan... Al vind ik een dakraam/ruit veel logischer klinken dan een schuifdak

Comment

Working...
                                          X