ik vraag me af of dit protest is tegen het betalen voor een staanplaats of dat die nu gewoon hangt te drogen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
ik vraag me af of dit protest is tegen het betalen voor een staanplaats of dat die nu gewoon hangt te drogen.
-
Niet echt waanzinnig:
vervangwagen2.jpg
vervangwagen1.jpg
vervangwagen3.jpg
Vervangwagen van de garage m'n broer heeft er 1 dag mee gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHoe heeft em da gedaan?Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenBeetje te vroeg willen sturen ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenFoto genomen vanuit het openbaar vervoer ??1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenduidelijk wel hé
Je moet maar denken dat aan alles een eind komt....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lollers Bekijk BerichtenNee ie moest vroeg op en was blijkbaar nog nie helemaal uitgeslapen. Is lijk in de gracht geraakt ofzo en is via da gat in de vooruit deruit moeten kruipen. Ma had echt nx, zelfs nog geen blauwe plek.
En het dakraam ging ook niet meer open?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenDan is da toch ook gene brede...
En het dakraam ging ook niet meer open?1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenEn dan tuimelt die wagen om en sterf je er onder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenDan is da toch ook gene brede...
En het dakraam ging ook niet meer open?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenEn dan tuimelt die wagen om en sterf je er onder.
Comment
-
En het dakraam ging ook niet meer open?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenkzou liever zoiets proberen (dus met grotere opening waaruit je ook sneller weg bent bij gevaar) dan me door een klein gat in de ruit te wurmen waar je evenveel kans maakt om de wagen te doen kantelen en bijkomend nog eens kan doormidden gesneden worden door het glas. (overdreven ik weet het, maar kiezen tussen glas of een dakvenster.....)Last edited by lollers; 09/04/2009, 19:54.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenkzou liever zoiets proberen (dus met grotere opening waaruit je ook sneller weg bent bij gevaar) dan me door een klein gat in de ruit te wurmen waar je evenveel kans maakt om de wagen te doen kantelen en bijkomend nog eens kan doormidden gesneden worden door het glas. (overdreven ik weet het, maar kiezen tussen glas of een dakvenster.....)1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenDan verkies ik liever het vrije portier of bij een 3/5-deurs de koffer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenaja, het dakraam
Comment
Comment