Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
    Een schuifdak dan... Al vind ik een dakraam/ruit veel logischer klinken dan een schuifdak
    Ik niet.
    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lollers Bekijk Berichten
      Zaten allebij geblokkeerd en ik denk niet dat hij het ook geprobeerd heeft. Gewoon instinctief gat in de ruit gestampt en eruit gekropen.
      een echte cowboy dus. de tijd dat hij die ruit stuk gekregen heeft was hij al 5 keer uit de wagen gekropen via het dak. om nog te zwijgen, dat de wagen kon kantelen door al zijn gestamp.

waarom stond zijn eigen wagen in de garage? ook door een accident.

(ik zou er niet van verschieten precies.)
      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
        een echte cowboy dus. de tijd dat hij die ruit stuk gekregen heeft was hij al 5 keer uit de wagen gekropen via het dak. om nog te zwijgen, dat de wagen kon kantelen door al zijn gestamp.

waarom stond zijn eigen wagen in de garage? ook door een accident.

(ik zou er niet van verschieten precies.)
        Z'n wagen stond bij de garage omdat z'n remmen geblokkeerd waren. En ik blijf erbij dat hij sneller uit de auto is geraakt dan dat hij door dat stom schuifdak zou zijn gekropen. Tegen dat zoiets open is gedraaid ben je 10min verder. (En die opmerking van een echte cowboy dus mag je gerust voor jezelf houden.)

Comment

• als je een wagen op je ééntje zo kan toetakelen, moet je een cowboy zijn.
          wimoptiek.be op

Comment

• Het is geen crash ... maar toch ook 'n serieuze schade.
            Deze 2 weken geleden zien staan in St.Petersburg

Stond naast 'n groot monument, sneeuw/ijs was beginnen smelten, en van grote hoogte naar beneden gevallen ... met dit als resultaat:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
              Versch van de persch.
              Omgevallen camion op het rondpunt in Tienen (richting E40)
              toen ging ik net op vakantie

vandaag op dezelfde plek weer prijs
              tankwagen was gewoon rechtdoor gereden, stond bovenop het rond punt

Comment

• In februari dit meegemaakt op de snelweg in frankrijk...
                en hij leefde nog!

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                  In februari dit meegemaakt op de snelweg in frankrijk...
                  en hij leefde nog!

Dat ziet er precies een roofvogel uit...

Comment

• Zomaar een avondje in Moscow:

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door piet-snot Bekijk Berichten
                          toen ging ik net op vakantie

vandaag op dezelfde plek weer prijs
                          tankwagen was gewoon rechtdoor gereden, stond bovenop het rond punt
                          Beter op het ronde punt dan door het rode licht dat er vroeger was denk ik dan.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• En hier blijkbaar nog een filmpje van die crash:

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Op 0:58 zie je een veer (wrs van de Lambo) liggen.
                                    Ik zou 'm gewoon meegenomen hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten

Dat ziet er precies een roofvogel uit...
                                      Volgens mij was het een buizerd, vrij grote roofvogel in elk geval!
                                      Hij was eerst met 140km tegen de voorruit geknald, een geluk dat die heel is gebleven!! toen begonnen enkele medeweggebruikers signalen te geven en vies te kijken, toen dacht ik nog... Miljaaaaar dien imperial!!!
                                      even de auto aan de kant gezet, da beest ruit proberen te wringen, begon het te bewegen!
                                      toen we terug vertrokken leefde hij nog...maar het lijkt me sterk dat dat zo gebleven is.
                                      Last edited by ; 21/04/2009, 16:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                        Waarom moet ik altijd "Maffia" denken als ik zo een karren in zo een land zie ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Waarom moet ik altijd "Maffia" denken als ik zo een karren in zo een land zie ...
                                          Mafia kan, maar het hoeft niet per se. Rijk is daar stinkend rijk en arm is daar pokke-arm. Handelaars in grondstoffen en energie verdienen daar een gemiddeld Westers jaarloon op een uurtje tijd...

Comment

Working...
                                          X