Oorspronkelijk geplaatst door TCT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lollers Bekijk BerichtenZaten allebij geblokkeerd en ik denk niet dat hij het ook geprobeerd heeft. Gewoon instinctief gat in de ruit gestampt en eruit gekropen.
waarom stond zijn eigen wagen in de garage? ook door een accident.
(ik zou er niet van verschieten precies.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichteneen echte cowboy dus. de tijd dat hij die ruit stuk gekregen heeft was hij al 5 keer uit de wagen gekropen via het dak. om nog te zwijgen, dat de wagen kon kantelen door al zijn gestamp.
waarom stond zijn eigen wagen in de garage? ook door een accident.
(ik zou er niet van verschieten precies.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenVersch van de persch.
Omgevallen camion op het rondpunt in Tienen (richting E40)
vandaag op dezelfde plek weer prijs
tankwagen was gewoon rechtdoor gereden, stond bovenop het rond punt
Comment
-
In februari dit meegemaakt op de snelweg in frankrijk...
en hij leefde nog!
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk BerichtenIn februari dit meegemaakt op de snelweg in frankrijk...
en hij leefde nog!
Dat ziet er precies een roofvogel uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door piet-snot Bekijk Berichtentoen ging ik net op vakantie
vandaag op dezelfde plek weer prijs
tankwagen was gewoon rechtdoor gereden, stond bovenop het rond punt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
Dat ziet er precies een roofvogel uit...
Hij was eerst met 140km tegen de voorruit geknald, een geluk dat die heel is gebleven!! toen begonnen enkele medeweggebruikers signalen te geven en vies te kijken, toen dacht ik nog... Miljaaaaar dien imperial!!!
even de auto aan de kant gezet, da beest ruit proberen te wringen, begon het te bewegen!
toen we terug vertrokken leefde hij nog...maar het lijkt me sterk dat dat zo gebleven is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWaarom moet ik altijd "Maffia" denken als ik zo een karren in zo een land zie ...
Comment
Comment