Oorspronkelijk geplaatst door Petrol
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn dat soort lui ginder = ....
Comment
-
Aan deze foto te zien kan die Lambo nog niet veel km in de wielen hebben.
Alles ziet er nog kraaknet uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenhoe hard heeft de brandweer aan zijn deuren getrokken om die normaal open te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
Aan deze foto te zien kan die Lambo nog niet veel km in de wielen hebben.
Alles ziet er nog kraaknet uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenhoe hard heeft de brandweer aan zijn deuren getrokken om die normaal open te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtentziet er wel niet meer recht uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichtenzit daar eigenlijk niet een soort van beveiliging op voor als je op je dak landt na een crash. en dat deuren dan normaal geopend kunnen worden voor de hulpdiensten?
Comment
-
Vannacht hier 500m verder 'accidentje' gebeurd. Ok, ge moogt daar maar 50 en niemand rijdt dat daar, gezien die baan tot hogere snelheden uitnodigt.
Maar deze moet toch ietske te veel gereden hebben denk'k zo
Foto: Marino Verbeken - FirstResponse.be1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk BerichtenDamn, die Corsa is sterk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk BerichtenVolgens mij was het een buizerd, vrij grote roofvogel in elk geval!
Hij was eerst met 140km tegen de voorruit geknald, een geluk dat die heel is gebleven!! toen begonnen enkele medeweggebruikers signalen te geven en vies te kijken, toen dacht ik nog... Miljaaaaar dien imperial!!!
even de auto aan de kant gezet, da beest ruit proberen te wringen, begon het te bewegen!
toen we terug vertrokken leefde hij nog...maar het lijkt me sterk dat dat zo gebleven is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenSorry, maar doodt hem dan hé. Dat beest moet toch niet uren liggen creperen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenVannacht hier 500m verder 'accidentje' gebeurd. Ok, ge moogt daar maar 50 en niemand rijdt dat daar, gezien die baan tot hogere snelheden uitnodigt.
Maar deze moet toch ietske te veel gereden hebben denk'k zo
Foto: Marino Verbeken - FirstResponse.be
Waarschijnlijk mocht je vroeger 70 of 90 en werdt er 120-130 gereden. Door de beperking te verlagen zal men nu zeker geen 120-130 meer rijden... Oep neen, nu wordt diegene die 70 of 90 een eerlijke snelheid vond gestraft (en misschien ook beboet => kassa, kassa)
Comment
-
Deze nacht hier ongeluk gebeurd. Om 4u30 uit bed gewekt door buurman. Ford Ka van vriendin perte totale en ford fiesta vijftig meter verder perte totale. Dit in een simpele straat met verhoogde berm.
Toyota celica de boosdoener met kerel die bekend staat bij de politie met drank en drugsverleden. Hij klonk heel verward en beweerde dat hij op weg was naar de winkel om eten (om 4u30 'snachts)... Hij kon niet op zijn benen staan.
De blaastest was safe (tot grote verwondering van de politie) en de ziekenwagen heeft hem dan meegenomen om hem te testen op verboden middelen. Zelf beweerde hij aan de politie slaapmiddelen te hebben genomen die dus te vroeg begonnen te werken...
Goed : Ford Ka 2005 1.3i start dus perte totale. Verzekerd bij Argenta en Ethias assistance privilege verzekering waardoor gratis sleepdienst en vijf dagen vervangwagen. Ford Ka had 47.000 km. Iemand idee van de restwaarde bij uitbetaling verzekering??
Detail : ik hoop dat de Celica kerel verzekerd is! Hij staat bij de politie immers bekend reeds verschillende ongevallen te hebben veroorzaakt en dus ook drank- en drugsverleden.
Pfff! Streep door de rekening!
Foto's volgen natuurlijk
Iemand een idee van goedkope andere oplossing als auto nu? Citroën C3 diesel schiet me te binnen of Hyundai of iets dergelijks? Ford Fiesta misschien ook een idee...
Laat uw auto 'snachts maar is staan op straat... Broer heeft twee jaar geleden hetzelfde meegemaakt met zijn Golf IV die ook op straat geparkeerd stond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenIemand een idee van goedkope andere oplossing als auto nu? Citroën C3 diesel schiet me te binnen of Hyundai of iets dergelijks? Ford Fiesta misschien ook een idee...
Comment
-
Comment