Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
    Die hun frieten waren nog niet klaar.
    ahja want je stond in de file.
    wimoptiek.be op

Comment

• Zo is dat!

Anyway... Ik zou het nooit willen meemaken.

Comment

• eenmaal bijna zoiets voorgehad met de kever.
        naar een meeting geweest en ik rook precies benzine bij het vertrek. nuja oude wagens en si en la dus vroem weg.
        na een rit van een goede 40km wi lik de garage binnenrijden en riek ik die benzinegeur nog steeds en heel sterk. en zie ik achter de wagen druppels. ik kijk effe onder de klep en zie de benzine zo druppen
        door een scheur in men blok werd dat blok veel te warm (soms gloeiend heet) en daardoor waren al men rubberen leidingen verduurd en stuk. direct de motor afgelegd en ik kon zo een potje onder de benzinetoever houden. mag er niet aan denken als die benzine in contact kwam met een vonk van de bougie.
        wimoptiek.be op

Comment

• Mja... Dan zou je daar rijden met je kont in de fik. Ik zie het zo voor me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
            Mja... Dan zou je daar rijden met je kont in de fik. Ik zie het zo voor me.
            stel je voor. zo'n heet geval.

nadeel van de kever is dan ook nog dat de tank hoger ligt dan de motor en je een blijvende toevoer van benzine krijgt. wat je dus niet kan stoppen.
            wimoptiek.be op

Comment

• Ik citeer vriendin :

"Iemand een goede opkoper voor een ford ka 2005 perte totale met 40.000km? Motorblok op zich niet geraakt, alleen de radiator. Foto's zie hier enkele pagina's terug...

De verzekering stelt mij voor om de hoogste bieder te zoeken. Daarnaast moet de verzekering mij toch nog steeds de restwaarde uitbetalen vermoed ik?"

Comment

• Don't drink and drive...

pas op voor mensen die net gegeten hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                  Don't drink and drive...

pas op voor mensen die net gegeten hebben.

http://www.vkmag.com/videos/videos_d...randende_auto/
                  Zoiets zou nooit online mogen komen, ik kan daar echt niet naar blijven kijken... *slik*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                    Zoiets zou nooit online mogen komen, ik kan daar echt niet naar blijven kijken... *slik*
                    Idd...Eerst dacht ik nog "minder apegapen en allemaal een brandblusser nemen", maar langs van de andere kant bekeken was het vuur toch al meteen vrij hevig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                      Idd...Eerst dacht ik nog "minder apegapen en allemaal een brandblusser nemen", maar langs van de andere kant bekeken was het vuur toch al meteen vrij hevig.
                      Moest iedere mens die daar voorbij liep zijn brandblusser nemen ging het vuur wel serieus minder hevig zijn, mss zelfs stoppen, tot de brandweer er was.. Ik zou zo'n debiel moeten zien filmen en niks doen, ik smijt hem erbij denk ik.

Comment

• Pff de aanslag op koninginnedag was toch geen probleem voor expliciete beelden?

Je ziet trouwens een ziekenwagen gewoon voorbijrijden in het filmpje.

En door de voorruit kapot te stampen zie je hoe het vuur veel zuurstof krijgt en zich verder ontwikkelt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                          En door de voorruit kapot te stampen zie je hoe het vuur veel zuurstof krijgt en zich verder ontwikkelt.
                          Idd dat viel goed op in het filmpje. Eerst moesten ze met een paar proberen te blussen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                            Moest iedere mens die daar voorbij liep zijn brandblusser nemen ging het vuur wel serieus minder hevig zijn, mss zelfs stoppen, tot de brandweer er was.. Ik zou zo'n debiel moeten zien filmen en niks doen, ik smijt hem erbij denk ik.
                            Da krijgt ge ni uit, ook niet met 5 auto-brandblussers.
                            Daar hebt ge de brandweer en zwaar materiaal voor nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                              Met 1kg ABC blussertjes uit de wagen krijg je dat niet uit....poederblussers hebben tevens geen koelend vermogen.

slachtoffers zitten tevens verschrikkelijk gekneld

Onderschat tevens de stralingshitte niet. Lijkt 'klein vuurtje', maar bij een autobrand ben ik blij dat ik m'n volledige persoonlijke beschermingsmiddelen aan heb.

Regel 1 bij hulpverlenging: eigen veiligheid eerst. De man die de voorruit instampt krijgt voor mijn part een medaille

Uiteindelijk is brandweer snel ter plaatse! +- 9 minuten na impact is men al aan het blussen! (reken daarbij melding + alarmering + wakker worden + kleren aan + vertrekken + onderweg + aankomen + aflegsysteem)

Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                              Pff de aanslag op koninginnedag was toch geen probleem voor expliciete beelden?

Je ziet trouwens een ziekenwagen gewoon voorbijrijden in het filmpje.

idd, verbaast me eigenlijk dat die man er nog uit klimt....(dronken?). Hij lijk nog vrij bewust, maar is IMHO ook een vogel voor de kat: 3de graads brandwonden +interne brandwonden (longen....)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Da krijgt ge ni uit, ook niet met 5 auto-brandblussers.
                                Daar hebt ge de brandweer en zwaar materiaal voor nodig
                                Bwa, zoals eerst is is het toch vrij klein begonnen, met de juiste techniek en een paar (waterschuim) snelblussers had je toch wel wat kunnen doen. Maar zoals gezegd: vergeet het maar met poederblussers.

Comment

Bwa, zoals eerst is is het toch vrij klein begonnen, met de juiste techniek en een paar (waterschuim) snelblussers had je toch wel wat kunnen doen.
                                  Ik vrees ervoor

En btw, waterschuimblussers kom je niet vaak tegen in voertuigen (lees: nooit?).

soit, what happened happened, zo zie je maar weer dat het soms verschikkelijk mis kan lopen.

Comment

Bwa, zoals eerst is is het toch vrij klein begonnen, met de juiste techniek en een paar (waterschuim) snelblussers had je toch wel wat kunnen doen. Maar zoals gezegd: vergeet het maar met poederblussers.
                                    Probleem bleef dat die gast duidelijk niet langs de deur buiten kon, ruit instampen was de enige weg uit.

Comment

Met 1kg ABC blussertjes uit de wagen krijg je dat niet uit....poederblussers hebben tevens geen koelend vermogen.

slachtoffers zitten tevens verschrikkelijk gekneld

Onderschat tevens de stralingshitte niet. Lijkt 'klein vuurtje', maar bij een autobrand ben ik blij dat ik m'n volledige persoonlijke beschermingsmiddelen aan heb.

Regel 1 bij hulpverlenging: eigen veiligheid eerst. De man die de voorruit instampt krijgt voor mijn part een medaille

Uiteindelijk is brandweer snel ter plaatse! +- 9 minuten na impact is men al aan het blussen! (reken daarbij melding + alarmering + wakker worden + kleren aan + vertrekken + onderweg + aankomen + aflegsysteem)

idd, verbaast me eigenlijk dat die man er nog uit klimt....(dronken?). Hij lijk nog vrij bewust, maar is IMHO ook een vogel voor de kat: 3de graads brandwonden +interne brandwonden (longen....)

Trouwens, je ziet ook dat de brand in de regio van de brandstoftank woedt. Nu niet dat hij gaat ontploffen als in een film, maar als de tank vuur vat...

Degene die eruit klimt lijkt zo snel berekend toch een 40% 3de graads brandwonden te hebben, wat samen met de impact verwondingen en de interne brandwonden toch niet niks is...

Comment

Ik vrees ervoor

En btw, waterschuimblussers kom je niet vaak tegen in voertuigen (lees: nooit?).

soit, what happened happened, zo zie je maar weer dat het soms verschikkelijk mis kan lopen.

Idd. Die poederblussers in auto zijn shit. Bij een dergelijke autobrand heb je feitelijk minstens een hogedrukblussysteem nodig (Oertzen met 200 of 400 liter water-schuim bv.)

Men zou beter iets aan die blussers in auto's veranderen, al lijkt me dat een echt compacte snelblusser nooit een reddend resultaat zal hebben.

Maar hey zoals je zegt, geval van overmacht. Het zou al veel veiliger zijn moest reanimatie op school een verplicht onderdeel worden.

Comment

• ik zou in ieder geval niet in zijn plaats willen zijn .
                                          dit word een lijdensweg van een paar maanden voor hem.

Comment

Working...
                                          X