Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
    ik zou in ieder geval niet in zijn plaats willen zijn .
    dit word een lijdensweg van een paar maanden voor hem.
    Bij de uitleg staat twee tienermeisjes en twee mannen zijn erin omgekomen. Ik vermoed dus dat hij het ook niet gehaald heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
      Bij de uitleg staat twee tienermeisjes en twee mannen zijn erin omgekomen. Ik vermoed dus dat hij het ook niet gehaald heeft.
      Waarschijnlijk niet... Zonde...

Comment

• Dat je een brandende auto met je gsm filmt ok, maar dat je blijft filmen tewijl dat je ziet dat er nog mensen inzitten en waarvan er nog iemand uitkruipt ook dan heb je toch wel een vijs los
        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
          Dat je een brandende auto met je gsm filmt ok, maar dat je blijft filmen tewijl dat je ziet dat er nog mensen inzitten en waarvan er nog iemand uitkruipt ook dan heb je toch wel een vijs los
          En die beelden van op koninginnedag in alle kranten en op alle websites en op tv niet? Er is geen grens meer.

Ikzelf vind dat er een vorm van respect voor slachtoffers moet zijn. Langs de andere kant moeten we ook niet bekrompen doen en de realiteit onder ogen durven zien. Heksenverbrandingen en dergelijke in de geschiedenis waren er ook publiek toegankelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
            En die beelden van op koninginnedag in alle kranten en op alle websites en op tv niet? Er is geen grens meer.

Ikzelf vind dat er een vorm van respect voor slachtoffers moet zijn. Langs de andere kant moeten we ook niet bekrompen doen en de realiteit onder ogen durven zien. Heksenverbrandingen en dergelijke in de geschiedenis waren er ook publiek toegankelijk.
            Dat van koninginnendag was al live op tv voor dat alles gebeurde.
            De foto van die ene fotograaf waarbij de dader van dicht gefotografeerd werd is ook niet echt respectvol, maar op het moment dat dit plaatsvind weet je niet wat we vandaag weten.

Als je een brandend voertuig ziet, je begint te filmen is dit niet zo erg maar als je ziet dat er mensen inzitten en doet toch voort
            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• NIet de pussy uithangen hé Bert... Ik vind het goed dat mensen zulke beelden zien...

Comment

• Als je wil vind je elk mogelijk filmpje dat je je niet kan inbeelden. Rotten.com, faces of death of zelfs de website van het vorige filmpke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                  Ik vrees ervoor

En btw, waterschuimblussers kom je niet vaak tegen in voertuigen (lees: nooit?).

soit, what happened happened, zo zie je maar weer dat het soms verschikkelijk mis kan lopen.
                  Is het niet zo dat onze brandblussertjes in onze wagens, slechts een vals gevoel van veiligheid geven? Gaan nooit voldoende helpen bij een wagenbrand lijkt me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                    Is het niet zo dat onze brandblussertjes in onze wagens, slechts een vals gevoel van veiligheid geven? Gaan nooit voldoende helpen bij een wagenbrand lijkt me.
                    Die zijn goed voor als je ingsloten bent door vlammen, om een paar milliseconden het vuur te temperen zodat je kan vluchten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                      Don't drink and drive...

pas op voor mensen die net gegeten hebben.

http://www.vkmag.com/videos/videos_d...randende_auto/
                      Maar al te goed dat die andere personen in het voertuig op slag dood waren en dan die bij bewustzijn er nog uit kon. Anders had je wel wat gehoord ipv de claxon.
                      Ik vind het niet slecht dat zoiets wordt getoond. Je wordt met de neus op de harde realiteit gedrukt dat drinken en rijden niet samen gaan. Alleen is het weinig respectvol naar de slachtoffers en nabestaande toe.
                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                        Die zijn goed voor als je ingsloten bent door vlammen, om een paar milliseconden het vuur te temperen zodat je kan vluchten...
                        Bwa en dan nog...poeder koelt niks hé.

Comment

• Ik zou er totaal geen idee van hebben hoe ik zou reageren moest ik zo een ongeval zien...

Voor hetzelfde geld blijf ik gewoon stokstijf staan, toch zeker met vuur "want ik ga uiteindelijk m'n eigen leven niet riskeren voor een ander" Zoiets is waarschijnlijk een instinctief iets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                            Ik zou er totaal geen idee van hebben hoe ik zou reageren moest ik zo een ongeval zien...

Voor hetzelfde geld blijf ik gewoon stokstijf staan, toch zeker met vuur "want ik ga uiteindelijk m'n eigen leven niet riskeren voor een ander" Zoiets is waarschijnlijk een instinctief iets.
                            Ik zou zeker weten mijn handen in da vuur durven steken om ne mens te kunnen redden...

Ik zou zelfs denk niet direct pijn voelen denk ik omdat de adrenaline zou hard door mijn lichaam zou razen...

Comment

• Het belangrijkste is zorgen dat je zelf veilig bent, als je daar niet in de eerste plaats voor zorgt kun je met 2 doden zitten ipv 1, dit klinkt natuurlijk niet echt heroïsch...

Iedereen reageert anders in een noodsituatie, de 1 kan plots niets meer doen en blokkeert helemaal en de ander kan juist zeer gestructureerd denken en zeer snel juist handelen... Maar als je een filmpje kan maken met je gsm kan je naar mijn inziens evengoed mensen helpen.

Comment

• Je handen tot daar aan toe...maar een brandende wagen genereert ook wel wat stralingshitte, waar je zonder watergordijn voor je of aangepaste kledij niet zomaar door raakt.

Nuja, voor een geliefde te redden zou ik ook wel tot het uiterste gaan hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                  Maar al te goed dat die andere personen in het voertuig op slag dood waren en dan die bij bewustzijn er nog uit kon. Anders had je wel wat gehoord ipv de claxon.
                                  Ik vind het niet slecht dat zoiets wordt getoond. Je wordt met de neus op de harde realiteit gedrukt dat drinken en rijden niet samen gaan. Alleen is het weinig respectvol naar de slachtoffers en nabestaande toe.
                                  Claxon komt van de gecrashte auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                    Niet gewoon van dat vuur dat dat aanschiet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                      Niet gewoon van dat vuur dat dat aanschiet?
                                      De eerste keren was dat door die kerel die uiteindelijk uit de wagen kroop. Nadien was dit door vals contact door het vuur.
                                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                        Branblussertje kan je hoogstens gebruiken om een beginnend motorbrandje in de kiem te smoren. Anders: forget it. Om jezelf te beschermen wanneer je ingeklemd bent lijkt me moeilijk omdat:

A; je bent ingeklemd, en wss gewond
                                        B; 80% van de chauffeurs heeft dat miniblussertje ergens in de koffer liggen

Comment

• foutje
                                          Last edited by ; 08/06/2009, 20:49.

Comment

Working...
                                          X