Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
    Branblussertje kan je hoogstens gebruiken om een beginnend motorbrandje in de kiem te smoren. Anders: forget it. Om jezelf te beschermen wanneer je ingeklemd bent lijkt me moeilijk omdat:

A; je bent ingeklemd, en wss gewond
    B; 80% van de chauffeurs heeft dat miniblussertje ergens in de koffer liggen
    Ik heb een 2kg poederblusser in mijn koffer, vooral om anderen te kunnen helpen in geval dat ik een beginnende brand tegen kom. Ik hoop dan ook dat indien ikzelf ergens in een brandende auto zit, er iemand zoiets bij heeft... (en het kan/durft gebruiken)...
    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Wat doe ik met een brandblusser over datum? Ik heb al een andere. Maar wat met die oude?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
        Wat doe ik met een brandblusser over datum? Ik heb al een andere. Maar wat met die oude?
        Stort...

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=mn7R3RScL28 ( laatste halve minuut)

en de HLN link :
          HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

Ne moto, tis toch iets plezant hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
              Ne moto, tis toch iets plezant hé...
              Ja op circuit lijkt me dat super. Toegegeven zie ik niet de meerwaarde in van auto's in te halen. Het lukt je toch altijd. Waar is de fun dan? En als het is niet lukt ben je dood.

Comment

• filmpje is privé.
                wimoptiek.be op

Comment

• Hierdoor wel tijdje in de fille gestaan
                  E40 in Aalter

Comment

Ja op circuit lijkt me dat super. Toegegeven zie ik niet de meerwaarde in van auto's in te halen.
                    Doe eens elke dag Gent-Brussel in de ochtendspits met de auto en dan met de moto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Doe eens elke dag Gent-Brussel in de ochtendspits met de auto en dan met de moto
                      En wat is uw punt dan?

- doodsangsten uitstaan?
                      - tijdswinst?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk Berichten
                        Hierdoor wel tijdje in de fille gestaan
                        E40 in Aalter

Captain Turbo
                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• pret in kortrijk op de E17
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• gisteren? hoe laat?
                            1990 SAAB 900i 2.1-16

Comment

• Ibiza vs C3

Bumper Ibiza: gekrast
                              Ophanging C3: gebroken

foto 132 (Large).jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fyro Bekijk Berichten
                                Bumper Ibiza: gekrast
                                Ophanging C3: gebroken

[ATTACH]64571[/ATTACH]
                                Wiel van de C3 lijkt me ook geraakt?
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  Wiel van de C3 lijkt me ook geraakt?
                                  yep, de ibiza heeft de c3 vlak op het wiel genomen.
                                  Ik vind het best grappig dat een plastic bumper de schok goed heeft opgevangen maar de aandrijfas van de C3 breekt...
                                  Ik vind een citroen toch maar een koekendoos zenne .(wil hiermee de citroen lovers niet tegen de schenen stampen)

Comment

Ik vind het best grappig dat een plastic bumper de schok goed heeft opgevangen maar de aandrijfas van de C3 breekt...
                                    Ik vind een citroen toch maar een koekendoos zenne .(wil hiermee de citroen lovers niet tegen de schenen stampen)
                                    Tja, ik heb zelf een Saxo, en d'r heeft ooit eens iemand tegen mij gezeten links voor (ook ter hoogte van het wiel), maar had toen gelukkig enkel schade aan de carroserie.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Zonder specifiek Citroën te willen verdedigen ofzo, maar zo'n plastic bumper is natuurlijk wel ontworpen om schokken op te vangen hé. En het bumperschild van de Seat is hier wel terug "in model" gekomen, maar je weet natuurlijk niet hoe het er darachter allemaal uitziet. De kans is groot dat het bij de Seat ook meer is dan alleen maar "krassen". Bovendien, als het omgedraaid was geweest, had het wiel van de Seat ook wel scheef gestaan hoor
                                      Last edited by betaveloce; 17/06/2009, 09:21.
                                      sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• idd. het logo is eruit en de roosters onderaan ook. negen kansen op 10 is de stootbalk ook geplooid. maar dat zie je zo natuurlijk niet door het terugkomen van de bumper.
                                        wimoptiek.be op

Comment

Citroen XM - Skoda Felicia: 1 - 0 redelijk overtuigend ook...
                                          Gelijkaardige situatie, mijn bumper en radiator waren in friet, motorkap stond wat omhoog...
                                          Skoda: perte total, ik ben vergeten wat er allemaal aan was, maar de motor had zelfs schade, en ik had hem in zn zij mee. Die vent was nog aan het schuiven en ik hoorde hem al roepen: "ik heb hem nog maar een jaar!"
                                          Ik heb mijn XM toen ook niet meer laten herstellen.
                                          i 1 2 1/2 6

Comment

Working...
                                          X