Oorspronkelijk geplaatst door yoda007
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
ST Cupra 290 PP - GT86+
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenWat doe ik met een brandblusser over datum? Ik heb al een andere. Maar wat met die oude?
Comment
-
http://www.youtube.com/watch?v=mn7R3RScL28 ( laatste halve minuut)
en de HLN link :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichtenhttp://www.youtube.com/watch?v=mn7R3RScL28 ( laatste halve minuut)
en de HLN link :
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...e-vriend.dhtml
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenNe moto, tis toch iets plezant hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenJa op circuit lijkt me dat super. Toegegeven zie ik niet de meerwaarde in van auto's in te halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDoe eens elke dag Gent-Brussel in de ochtendspits met de auto en dan met de moto
- doodsangsten uitstaan?
- tijdswinst?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk BerichtenHierdoor wel tijdje in de fille gestaan
E40 in Aalter
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
pret in kortrijk op de E17Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fyro Bekijk BerichtenBumper Ibiza: gekrast
Ophanging C3: gebroken
[ATTACH]64571[/ATTACH]Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWiel van de C3 lijkt me ook geraakt?
Ik vind het best grappig dat een plastic bumper de schok goed heeft opgevangen maar de aandrijfas van de C3 breekt...
Ik vind een citroen toch maar een koekendoos zenne .(wil hiermee de citroen lovers niet tegen de schenen stampen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fyro Bekijk Berichtenyep, de ibiza heeft de c3 vlak op het wiel genomen.
Ik vind het best grappig dat een plastic bumper de schok goed heeft opgevangen maar de aandrijfas van de C3 breekt...
Ik vind een citroen toch maar een koekendoos zenne .(wil hiermee de citroen lovers niet tegen de schenen stampen)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fyro Bekijk Berichtenyep, de ibiza heeft de c3 vlak op het wiel genomen.
Ik vind een citroen toch maar een koekendoos zenne .(wil hiermee de citroen lovers niet tegen de schenen stampen)Last edited by betaveloce; 17/06/2009, 09:21.sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Ik vind een citroen toch maar een koekendoos zenne .(wil hiermee de citroen lovers niet tegen de schenen stampen)
Gelijkaardige situatie, mijn bumper en radiator waren in friet, motorkap stond wat omhoog...
Skoda: perte total, ik ben vergeten wat er allemaal aan was, maar de motor had zelfs schade, en ik had hem in zn zij mee. Die vent was nog aan het schuiven en ik hoorde hem al roepen: "ik heb hem nog maar een jaar!"
Ik heb mijn XM toen ook niet meer laten herstellen.i 1 2 1/2 6
Comment
Comment