Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niet geschikt voor gevoelige kijkers:

VW bus die vanuit Duitsland onderweg was naar Turkije en nog maar 15 km te gaan had, crasht op fatale wijze tegen een bus. 7 mensen lieten het leven.
    Last edited by ; 05/07/2009, 03:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
      Niet geschikt voor gevoelige kijkers:

VW bus die vanuit Duitsland onderweg was naar Turkije en nog maar 15 km te gaan had, crasht op fatale wijze tegen een bus. 7 mensen lieten het leven.
      Voor die lijkzakken die er liggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
        Niet geschikt voor gevoelige kijkers:

Wie in de fout?

Comment

• na een tik had mijn 207 ook enkel wat krassen op de achterbumper.
          bij het controleren bij de carossier durfden ze de bumper er niet af te doen want alles bevestigingspunten waren afgebroken en de stootbalk was naar binnen gedrukt.
          kofferslot was verschoven alsook het kofferdeksel met 2mm.

soms meer schade dan op het eerste zicht lijkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk Berichten
            Wie in de fout?
            Lijkt me toch duidelijk dat de VW in fout is

Comment

• In de Engelse stad Peterborough is vrijdag een exclusieve Lamborghini Gallardo ter waarde van circa 190.000 euro in enkele minuten uitgebrand. De brand gebeurde in het centrum van de stad en lokte veel bekijks.
              For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Een Belgische bestuurder van een sportwagen is gisterenavond op het verkeersknooppunt in Aken dodelijk verongelukt. De 46-jarige bestuurder ging door aquaplanning aan het slippen en ramde in een hevige stortbui op Autobahn 44 de vangrails vooraleer hij op een parking werd geslingerd. Daar kwam hij met zijn sportwagen onder de oplegger van een geparkeerde trekker terecht.

De chauffeur stierf later aan zijn opgelopen verwondingen in het ziekenhuis. Volgens de politie had de man te snel gereden gezien de weersomstandigheden. (belga/adv)
                Van op HLN...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                  Van op HLN...
                  Amai zeg ...
                  Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Vanop GVA.be ...

Bij een ongeval op de Mechelse ring (R6) in Sint-Katelijne-Waver zijn dinsdagavond twee doden gevallen. Een 19-jarige fietser kon zich op het nippertje uit de voeten maken.

Bij een ongeval op de Mechelse ring (R6) in Sint-Katelijne-Waver zijn dinsdagavond twee doden gevallen. Een 19-jarige fietser kon zich op het nippertje uit de voeten maken.

Een personenauto die op het kruispunt met de Liersesteenweg richting Mechelen wilde afslaan, werd rond 18u in de flank gegrepen door een vrachtwagen. In de monovolume vielen twee slachtoffers: een 52-jarige man uit Sint-Katelijne-Waver en een vriendin van 37 uit Mechelen. Allebei moesten ze door de brandweer uit de wrak bevrijd worden.
                    Hulpdiensten uit Mechelen, Duffel, Lier en Reet (Rumst) kwamen massaal ter plaatse: in totaal vier ziekenwagens en twee MUG-teams. Artsen en verpleegkundigen probeerden de slachtoffers bijna een uur te reanimeren, maar alle hulp kwam te laat.
                    Fietser ontsnapt aan de dood

Een 19-jarige fietser zag alles gebeuren. Hij stond op het kruispunt te wachten om over te steken. De jongeman werd geraakt door de auto waarin de twee doden vielen, maar hij kwam er goed vanaf. Zijn verhaal leest u woensdag in Gazet van Antwerpen.
                    Ik passeerde daar rond 10u en zag daar een totaal verfrommeld wrak staan, ne vrachtwagen en een tentje... dacht al van hier zijn weer doden gevallen, en jawel 't was zelfs even in't nieuws. Ook al zijn de werken aan de ring eindelijk quasi begonnen, 't is nog altijd veel te laat :-/

Comment

• In Mechelen aan de R6 moeten ze dat oplossen met ronde punten zoals op de Zuidering in Geel. Een brug is kwatch
                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• die fietser moet ook zijn leven voor zijn ogen hebben zien doorflitsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                          Vanop GVA.be ...

Ik passeerde daar rond 10u en zag daar een totaal verfrommeld wrak staan, ne vrachtwagen en een tentje... dacht al van hier zijn weer doden gevallen, en jawel 't was zelfs even in't nieuws. Ook al zijn de werken aan de ring eindelijk quasi begonnen, 't is nog altijd veel te laat :-/
                          En sinds gisteren staan er flitspalen, de 1ste stap naar een veiliger kruispunt;

Maar natuurlijk, zoals altijd in ons Belgenlandje, moesten er daarvoor slachtoffers vallen vooraleer actie ondernomen werd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten
                            En sinds gisteren staan er flitspalen, de 1ste stap naar een veiliger kruispunt;

Maar natuurlijk, zoals altijd in ons Belgenlandje, moesten er daarvoor slachtoffers vallen vooraleer actie ondernomen werd...
                            serieus hebben ze er gezet?
                            2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• ik ben daar 10 minuten geleden nog gepasseerd en mij is niks opgevallen

Comment

ik ben daar 10 minuten geleden nog gepasseerd en mij is niks opgevallen
                                k zou het ook nogal snel gevonden hebben
                                2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

ik ben daar 10 minuten geleden nog gepasseerd en mij is niks opgevallen
                                  Goed dat er niets is opgevallen, dan ben jij één van de weinige die zich aan de 90 km/u max houdt en heb je geen flits gezien!

Btw, aan de afslag voor Cinecity/De Nekker zijn er ook enkele flitspalen neergepoot.
                                  Ze hebben in Mechelen precies ergens geld onder een tapijt gevonden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten
                                    Goed dat er niets is opgevallen, dan ben jij één van de weinige die zich aan de 90 km/u max houdt en heb je geen flits gezien!

Btw, aan de afslag voor Cinecity/De Nekker zijn er ook enkele flitspalen neergepoot.
                                    Ze hebben in Mechelen precies ergens geld onder een tapijt gevonden...
                                    ik moest daar afslaan vandaar dat ik ze niet heb zien staan denk ik.... wànt.... ze staan er weldegelijk, net gezien ! Ik verschiet er ook van. Maar of ze al werken betwijfel ik.

En ik moet u ontgoochelen ivm die 90 per uur

Ivm die aan de nekker etc... er was al lang geweten dat er in 2009 nen hoop flitspalen in Mechelen gingen bijkomen, onder andere aan den HAM, Brusselpoort, kruispunt richting de Nekker etc.

Comment

• Kerel die een paard in zijn voorruit krijgt: http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/8184637.stm
                                      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                        Kerel die een paard in zijn voorruit krijgt: http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/8184637.stm
                                        ziet die gast da nie van ver afkomen???????

Comment

Vanop GVA.be ...

en toch snap ik dat niet.

als je dat kruispunt bekijkt is dat eigenlijk nit echt een onveilig punt, je kunt redelijk ver alle kanten opkijken.
                                          natuurlijk moet je als je van de R6 komt en je wilt afslaan ( en langs de andere kant wilt een vrachtwagen afslaan )
                                          kan je best even wachten tot die laatste zijn afslag heeft genoemen, want je kan niet zien wat er achter die vrachtwagen vandaan gaat komen.

maar echt onveilig zou ik dat kruispunt niet kunnen noemen.
                                          wel heb ik er al dom gedrag gezien.
                                          van mechelen komen ( liersesteenweg )
                                          op het uiterste linkse vak gaan staan om richting pauwelste rijden.
                                          en als het groen is rechtdoor rijden om zo iedereen voorbij te steken.

tja, en als je dan een koppigaard hebt die niet opzij wilt gaan ( ik ben ook zo )
                                          moet je er niet van verschieten dat je volop een andere wagen knapt. hebt het 1x gehad en om diezelfde kerel te kloten er blijven naasthangen.
                                          eerst volgende lichte van elzenstraat staat op rood, ik stop, die kerel sjeest vol door het rood en had zo iemand die uit die straat zou komen kunnen opscharen.

ik zeg het kruispunt zelf is niet gevaarlijk, de mensen die te snel willen zijn op dat kruispunt zijn gevaarlijk.
                                          ik durf te wedden dat die 2 doden al halverwege het andere rijvak stonden voor ze werden geraakt door die vrachtwagen. of zelfs een beetje hun voorrang aan het afdwingen waren.

Comment

Working...
                                          X