Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    en toch snap ik dat niet.

als je dat kruispunt bekijkt is dat eigenlijk nit echt een onveilig punt, je kunt redelijk ver alle kanten opkijken.
    Als je daar vaak passeert; dan weet je dat de vrachtwagens komende van de veiling - dus vlak na het gedeelte dat berg af gaat - zich amper aan de maximum snelheid houden.
    En dan heb ik het niet over de snelheid die voor hun is toegestaan (60 km/u), maar over de algemene max snelheid van 90 km/u. Wanneer dan het licht op oranje springt remmen deze kolossen niet maar geven ze vaak extra gas om door de lichten te kunnen rijden, waarschijnlijk omdat hun remafstand te lang is geworden.

En m.i. maken deze manoeuvres het kruispunt gevaarlijk - net als het volgende kruispunt aan Pauwels.

Comment

• Niet waanzinnig maar toch erg van deze wagen. Deze was hier op straat 3 auto's en een trakteur aan't voorbijsteken. Trakteur slaat af, Focus RS wijkt uit door het veld en de maïs uit. Spijtig genoeg is de trakteur wss in fout!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
        Focus RS wijkt uit door het veld en de maïs uit.

en ik maar denken dat het een rallyauto was voor in het veld te crossen

Comment

• Voor de zekerheid laten takelen om verdere schade te voorkomen
          en verdere controle in de garage
          Hopelijk voor de eigenaar heeft hij een omnium verzekering.
          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
            Voor de zekerheid laten takelen om verdere schade te voorkomen
            en verdere controle in de garage
            Hopelijk voor de eigenaar heeft hij een omnium verzekering.
            Zou maar te gek zijn om op zo'n wagen geen omnium te nemen...

Comment

• Ik heb ook geen omnium . Maar aan de Focus waren volgens mij toch wel wat stukken. Spijtig genoeg slecht te zien op de foto. Voorste bumper volledig kapot en radiator lekte.

Comment

• Een goede 5000€ aan schade dus.
                gezellig is anders.
                wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
                  Ik heb ook geen omnium . Maar aan de Focus waren volgens mij toch wel wat stukken. Spijtig genoeg slecht te zien op de foto. Voorste bumper volledig kapot en radiator lekte.
                  Geen omnium wttffff

Comment

• Hoe doen ze het......
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Beetje vergroot:

2012 Opel Astra ST Ecoflex
                      2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Is dat een strooiwagen linksonder in beeld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
                          Is dat een strooiwagen linksonder in beeld?
                          Precies wel ja.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Echt erg is het precies niet, 100m verder staat nog een bord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                              Echt erg is het precies niet, 100m verder staat nog een bord.
                              Ja, maar daar is die rechtse pijl precies 'n beetje omgewaaid, hij staat veel schuiner in vergelijking met die op het omvergereden bord. (Van de "zucht" misschien ?)

Comment

• Auch...
                                HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
                                Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                  die fucking mongool kijkt niet voor hem zeker in die gele auto
                                  sorry voor de woordenschat maar zoiets kan ik NIET begrijpen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                    Aan de andere kant was een ongeval gebeurt, was wss daar naar aant kijken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                      Aan de andere kant was een ongeval gebeurt, was wss daar naar aant kijken...
                                      wat een pummel, ik kijk daar nooit naar. Juist omdat iedereen daar naar zit te gapen knallen ze op elkaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                        Zeer domme zet van die agent. Motorfiets met minimale signalisatie vlak voor een aanstormende vrachtwagen het rechterrijvak van de snelweg afzetten is om problemen vragen.
                                        Hopelijk hersteld hij/zij snel zonder blijvende letsels er aan over te houden.
                                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                          De zogenaamde 'fucking mongool' is in dit geval wel de motoragent
                                          1982 BMW E28 528i
                                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Working...
                                          X