Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zoiets is toch om problemen vragen.
    zijn move was voor niets nodig want als een ambulance komt aangereden met begeleiding van motards zal het verkeer op dat moment ook aan de kant gaan.
    nu gaat die kwiet gewoon op de autostrade zich dwars parkeren. de eerste wagens kunnen uitwijken maar de reactiesnelheid van de volgende wordt steeds minder, hoe later zijn voorliggers opschuiven. en dan krijg je zoiets. want zeg nu eerlijk. wie verwacht dat er opeens een zwaantje stil voor je staat.
    wimoptiek.be op

Comment

• Als hij nu gewoon op het wit gespoten deel bleef staan, konden de bestuurders van de aankomende wagens zien dat er gevaar was of dat er wat aan de hand is.
      Trouwens er is nog een invoegstrook ook, en met 2 zwaantjes, 1 er voor en 1 er na is het bijna onmogelijk om deze niet te zien.
      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Die mens was gewoon overijverig. Hier nu kritiek op spuien of zeggen wat hij zou moeten doen hebben is gemakkelijk, in zijn geval was het een te nemen beslissing/actie van enkele seconden. Ik kan me perfect inbeelden dat hij supergoed wou handelen, het feit dat hij kon opgeschept worden door een wagen kwam zelfs nog niet bij hem op. Superjammer en hopelijk loopt het allemaal goed af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
          Zeer domme zet van die agent. Motorfiets met minimale signalisatie vlak voor een aanstormende vrachtwagen het rechterrijvak van de snelweg afzetten is om problemen vragen.
          Hopelijk hersteld hij/zij snel zonder blijvende letsels er aan over te houden.
          ²²²²²²nd that

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
            Niet waanzinnig maar toch erg van deze wagen. Deze was hier op straat 3 auto's en een trakteur aan't voorbijsteken. Trakteur slaat af, Focus RS wijkt uit door het veld en de maïs uit. Spijtig genoeg is de trakteur wss in fout!

is die niet in fout dan? 3 auto's + trakteur ineens inhalen?!

Comment

• Dacht ik ook ja. Je mag geen 4 voertuigen tegelijk inhalen, je moet telkens opnieuw invoegen.
              Maar aan de andere kant mag je ook niet links afslaan op het moment dat je wordt voorbijgestoken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                Dacht ik ook ja. Je mag geen 4 voertuigen tegelijk inhalen, je moet telkens opnieuw invoegen.
                Was het niet zo dat je zo snel mogelijk moet invoegen?

Comment

• Wachten op geld van de verzekering/tegenpartij...

Jullie herinneren mij misschien nog van het ongeval waarbij de auto van mijn vriendin perte totale is verklaard (Ford Ka hier enkele bladzijden terug). Auto stond hier voor de deur geparkeerd en er is 's nachts een geïntoxeerde meneer tegen gereden. Bleek onder invloed van drugs te zijn (bloedtest ziekenhuis).

Nu is er dus een eerste brief van het parket uit dat het strafrechtelijk onderzoek geheim blijft tot aan het einde van het onderzoek. Dat is de allereerste brief sinds het ongeluk in april.

De zaak zou nog 1,5 à 2 jaar kunnen aanslepen, eer vriendin iets van geld gaat zien. Kunnen wij ondertussen iets nuttigs doen?

- Auto stond nog op naam van haar moeder
                  - Vriendin heeft een maand nadien een andere auto gekocht met eigen geld en ingeschreven op haar eigen naam en ook verzekering op eigen naam. Vormt dit een probleem om die kosten terug te vorderen omdat de perte totale auto nog op naam van haar moeder stond?
                  - Welke facturen en dingen moet ze bijhouden om terug te vorderen van de in fout zijnde partij, of is dit niet nodig?
                  - Oh ja, ze heeft in haar verzekering een rechtsbijstand zitten van Argenta. Kan ze dan beroep doen op een bevriende advocaat voor deze zaak op kosten van Argenta? Of moet ze die kosten zelf eerst voorschieten?

Met dank!

Comment

• Ik heb ooit van mijn rechtsbijstand gebruik gemaakt en niks moeten voorschieten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                      Jullie herinneren mij misschien nog van het ongeval waarbij de auto van mijn vriendin perte totale is verklaard (Ford Ka hier enkele bladzijden terug). Auto stond hier voor de deur geparkeerd en er is 's nachts een geïntoxeerde meneer tegen gereden. Bleek onder invloed van drugs te zijn (bloedtest ziekenhuis).

Nu is er dus een eerste brief van het parket uit dat het strafrechtelijk onderzoek geheim blijft tot aan het einde van het onderzoek. Dat is de allereerste brief sinds het ongeluk in april.

De zaak zou nog 1,5 à 2 jaar kunnen aanslepen, eer vriendin iets van geld gaat zien. Kunnen wij ondertussen iets nuttigs doen?

- Auto stond nog op naam van haar moeder
                      - Vriendin heeft een maand nadien een andere auto gekocht met eigen geld en ingeschreven op haar eigen naam en ook verzekering op eigen naam. Vormt dit een probleem om die kosten terug te vorderen omdat de perte totale auto nog op naam van haar moeder stond?
                      - Welke facturen en dingen moet ze bijhouden om terug te vorderen van de in fout zijnde partij, of is dit niet nodig?
                      - Oh ja, ze heeft in haar verzekering een rechtsbijstand zitten van Argenta. Kan ze dan beroep doen op een bevriende advocaat voor deze zaak op kosten van Argenta? Of moet ze die kosten zelf eerst voorschieten?

Met dank!
                      -Benadeelde partij bertreft wettelijk gezien de moeder. Dus alle schadevergoedingen zullen aan haar worden uitgekeerd. Aankoop nieuwe wagen zit daar niet in. Dat zal veeleer de restwaarde van de Ka betreffen.

-Facturen aangaande takeling en stalling van het voertuig zou ik zeker bijhouden en laten overmaken (kopie) aan het gerecht. Deze kosten kunnen dan van de tegenpartij worden teruggevorderd.

-Eerst aan je makelaar (maatschappij) schriftelijk de toestemming vragen of je die advocaat de zaak mag laten behartigen.
                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• McClane, geef eens je professionele mening over die Focus RS... Hoe loopt dit af volgens jou?

Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                        Dacht ik ook ja. Je mag geen 4 voertuigen tegelijk inhalen, je moet telkens opnieuw invoegen.
                        Maar aan de andere kant mag je ook niet links afslaan op het moment dat je wordt voorbijgestoken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten

-Facturen aangaande takeling en stalling van het voertuig zou ik zeker bijhouden en laten overmaken (kopie) aan het gerecht. Deze kosten kunnen dan van de tegenpartij worden teruggevorderd.
                          Eerst en vooral bedankt!

De wagen is weggetakeld op kosten van één of andere bijstandsverzekering, dus niet verhaalbaar.

Het was een ford ka en de wrakwaarde was nog 600 euro. Dus het gaat om zo'n 6000 euro. Nu lopen daar wel wettelijke intresten op dat bedragen dit jaar aan 5,5%. Dat is dus 330 euro.

Ik vind wel dat ze die kerel een zware straf moeten opleggen. Hij had al verschillende ongelukken veroorzaakt onder invloed. Ik begrijp niet hoe die nog altijd rondrijdt met een rijbewijs en verzekerd geraakt. Kerel woont hier op 500 meter afstand.

Misschien rijdt hij er morgen nog is tegen in een zatte bui of onder invloed van drugs. Dan kan je weer je spaarrekening gaan leeghalen om een nieuwe auto te kopen en pas 1,5 jaar later een beetje geld van de verzekering te trekken. Je hebt zelf niks misdaan en toch zit je in de penarie voor twee jaar.

Comment

• Vanochtend is bij onze zuiderburen een man om het leven gekomen toen zijn Lamborghini het contact met de weg verloor. Het ongeluk vond plaats op de Noorderlaan in Antwerpen. De auto vloog met hoge snelheid uit de bocht, raakte een andere auto en kwam na tot stilstand tegen de betonnen stootrand. Het ongeluk vond vanochtend […]

spijtig van de bestuurder
                            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Weet er iemand van wie die Lambo was?
                              R.I.P.
                              Last edited by ; 14/09/2009, 12:34.

Comment

• Check Rami's Lambo LP560 topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                  McClane, geef eens je professionele mening over die Focus RS... Hoe loopt dit af volgens jou?
                                  Waarom zou de RS in fout zijn?
                                  Sinds wanneer mag je afslaan zonder te kijken of het velig kan? De traktor is dus in fout.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                    Weet er iemand van wie die Lambo was?
                                    R.I.P.
                                    De lambo is van Joris Eeckhout, iemand met een niet al te beste reputatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                      Waarom zou de RS in fout zijn?
                                      Sinds wanneer mag je afslaan zonder te kijken of het velig kan? De traktor is dus in fout.
                                      omdat de tractor misschien niet verwacht dat er iemand op het vak van de andere richting inhaald....

kijk jij achter u als je ergens links af moet? ik allesinds niet.
                                      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                        omdat de tractor misschien niet verwacht dat er iemand op het vak van de andere richting inhaald....

kijk jij achter u als je ergens links af moet? ik allesinds niet.
                                        Ik deed het ook niet, tot ik dus zelf in een dergelijk ongeval betrokken was ...
                                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                                        X